Azi e miercuri . M-am ridicat ușor din pat si m-am îmbrăcat rapid cu o fusta neagră, o bluza fără mâneci putin transparentă , o vesta neagră, dres de culoarea pielii si conversi albi. M-am machiat cu putin rimel si gloss si am coborât in Bucătărie cu ghiozdanul pe umeri . Mama era acolo. Stand cu sticla de whisky , care de la un timp ii devenea prietena buna. Mă șoca atitudinea ei indiferenta . Se uita in gol, ca ieri si era îmbrăcată exact ca ieri si parul ii era ciufulit . Ochii erau roșii si avea cearcăne sub ei.
-Mama? Esti bine?am întrebat soptit.
Ea se uita la mine , luă o gura din băutura si se uita la telefon. Eu am hotărât sa o las si sa plec sa o astept pe Kate .
După vreo 15 minute, mașina roșie a lui Kate parca in fata casei si eu am fugit spre ea.
-Neața!spuse ea zâmbitoare .
-Neața.......
-Iar te-ai trezit cu curu in sus?
-Mama se comporta ciudat...
Ea nu mai zise nimic si pleca spre scoala. Parca cât mai aproape si m-am dat repede jos. Când am vrut sa închid usa, o alta mașina neagră parca dintr-o data in fata mea. Mai avea putin si ma călca . Mi-am pus mâinile in sân , așteptând ca șoferul sa iasă . Si ce sa vad eu?
Usa s-a deschis si din ea a ieșit un baiat cu pantaloni si tricou negru , cu par ușor creț si cu un aer de indiferenta . Am început sa fierb de nervi.
-De ce naiba ai facut asta?! Mai aveai putin si dădeai cu mașina peste mine!spun eu nervoasa gesticuland spre mașina neagră, dar gura mi s-a deschis de uimire . Era un Lamborghini Aventador.
El chicoti. La naiba! Iar am uitat cum il cheama. Cum puteam sa uit asa repede ?! Eh nu imi pasa.
-Tu te-ai bagat in fata mea!spuse el.
Eu continuam sa ma uit la mașina uimita , dar gura mi-a fost închisă , când din mașina a coborât nimeni alta decât verișoara mea , Lisa. Era îmbrăcată intr-o fusta FOARTE scurta si roz care ii lăsa o parte din fund si din chiloți la vedere si o geaca tot roz , care era încheiata doar pana la nivelul sânilor, lăsând o parte din sutienul negru la vedere. Parașută si Dușmanul meu. O urasc.
-Ce mai faci , Ally ?intreba ea cu un aer de superioritate .
Băiatul veni spre ea si o trase sa o sărute , apoi se așeza pe capota mașinii , iar Lisa se puse in brațele lui. Continuau sa se sărute , de data asta cu limba , si era de-a dreptul scârbos , pentru ca mâinile crețului se pozitionaseră pe fundul ei .
Eu mă strâmbam dezgustata , si Kate la fel. Am observată ca toti copii care erau in parcare se uitau la ei, de parca erau niste vedete.
-Bine, tu?zic eu complet dezinteresată de ce făceau ei.
-Foarte bine , azi Harry m-a adus la scoala.spuse ea punându-și mâinile pe pieptul lui Harry .
-Aaaa, deci asa il chema! Bravo lui!am zis si am plecat.
I-am observat expresia uimita. Imediat ce m-am întors , a alungat-o pe Lisa de pe el. Se pare ca toti copii erau Uimiți de ceea ce ii spusesem eu lui Harry .
Lângă mașina neagră a lui Harry , au mai apărut altele , dar acestea erau colorate: era un verde ,una roz si una albastra . Am observat si mărcile : Lamborghini , cea verde , Ferarri, cea roz si Maserati , cea albastra . WOW !
Toti cei care au coborât din mașini li s-au alăturat Lisei si lui Harry . Nu le puteam vedea mutrele , dar Harry si-a ținut privirea ațintită spre mine , pana când am intrat in scoala .
CITEȘTI
Impossible love ( Harry Styles ) ❤️
FanfictionViata se poate schimba oricând. In orice secunda, orice minut, orice zi. Totul se poate schimba. Si după o viata plină de probleme, cineva o ajuta pe Ally sa își schimbe viata , de data asta in bine.