1

765 14 5
                                    

1.    časť

Tabuľa.........Stromy........Auto.......Tabuľa.......Stromy.......Auto.......Stromy......Stromy.....Auto

-Sme ešte ďaleko???

-Kľud zlatko. Ešte 10 kilometrov a sme tam!

-Ja tam naozaj nechcem ísť!

-Neboj sa začneme tu nový život a nájdeš si tu kopec nových kamarátov a-.....

-Oci toto ma povzbudilo možno keď som mala 7 rokov!.....Prerušila som ho ešte predtým ako to mohol dopovedať.

-No a ??

-Teraz mám 17 a už nie som malé decko!!!

Otec si povzdychol a neodpovedal mi..... Prudko odbočil..... Na jeho tvári bolo vidno že je trochu nahnevaný....... Možno na mňa.... Možno na čas, že mu jeho malé dievčatko tak rýchlo vyrástlo....

-A sme tu! ................ povedal otec, keď otváral dvere aby odniesol krabice do domu.

-No....... nečakala som toto! ........... bol to veľký dom s malou záhradou.....

-Nuž páči sa ti to alebo nie, budeme tu bývať!

-Super ! Veľmi sa teším že na takomto fantastickom mieste môžem žiť svoj nudný život!! .....Uškerila som sa ako som sa len vedela.......Ďalšie roky strávené pred počítačom a telkou v mojej nudnej izbe.... Ako keby som nerobila toto celý život!!

Píp píp píp píp píp!!!!...... bol to môj budík..... bolo na čase vstávať....Buchla som päsťou o budík a prestal pípať...... V tom som zacítila tú hroznú zimu, ktorá sa dotkla mojich nôh..... Bol to môj otec..... Stiahol mi perinu a odišiel dolu schodmi........

Och nie!!!! Prvý deň v novej škole a neviem čo si mám obliecť!!!.... Prehrabávala som sa v mojich veciach a po dlhých minútach neúspešného hľadania som konečne našla niečo normálne...... Boli to úzke čierne nohavice a biele tričko s nápisom Crazy Dreamer........... Keď som si to obliekla a odpochodovala som k zrkadlu, žasla som že mám niečo takéto medzi mojimi nudnými vecami........ No bola som so sebou spokojná a odišla som dole..... Neraňajkovala som...... A to neuniklo pozornosti môjho otca......

-Prečo neješ??........spýtal sa trochu zarazene

-Vieš.....No... Ja nechcem aby mi bolo prvý deň v novej škole zle a ..........

-Nuž premňa – zamňa........A mimochodom dnes nebudem doma keď prídeš zo školy...

-A prečo??

-No vieš idem preč kvôli práci.......

-Oukej........ Tak sa stretneme neskôr Mr. Parks !!! ............ uškerila som sa a vyletela som dverami.......

Takže teraz musím nájsť jedáleň...... Prvý deň v škole prebieha podľa mojich očakávaní....... Žiadny nový priatelia.... Žiadne nové kamošky...... Ako keby som chodila do mojej starej školy...... Toto bude asi ono!! ..... Plno tučných prejedených chalanov, ktorý sa napchávali hamburgerom a hranolkami........ Zastala som si do radu...... Predo mnou stál jeden chalan..... Jeden veľmi pekný chalan!!! Jeho vlasy...... Ten úsmev...... Tie oči........Ten zadok...... Oh môj bože...... Ahhhhh.............Počkať!!!!! STOP!!!!! Načo to myslím preboha!!!!. Dobre musím priznať bol veľmi sexi ale.....ani ho nepoznám......a...............

Ani som sa nenazdala a bola som na rade. Kuchárka mi capla na tanier niečo..... ani neviem čo to bolo!!!! no nič.......... kde si mám sadnúť??? Asi nikde!!! Všade bolo plno.Obed som do seba postojáčky nahádzala a uháňala som preč.. 

As Long As You Love MeKde žijí příběhy. Začni objevovat