Díl 13-K-K-Kise

883 41 1
                                    

Vstala jsem poměrně brzy ráno. Byla sobota, a tak Aomine ještě vyspával. Rozhodla jsem se udělat na snídani palačinky. Začala jsem je dělat na pánvičce a to probudilo našeho spáče. Začal se plazit se schodů. Jen co došel do obýváku, padl na pohovku.

,,Ohayo." řekl jsem, ale odpovědi se mi nedostalo.

Vypnula jsem sporák a šla k němu. Jen co si lehnul zase usnul. Vzala jsem deku, co ležela na stolku, a přikryla ho. Najednou jsem nějakým zázrakem ležela na břiše na pohovce. Aomine byl nade mnou a využil hned toho, jak jsem ležela. Natiskl se na mě ještě víc, než byl do teď. Políbil mě na krk a hned na to se přesunul k mému levému uchu.

,,Ohayo." zašeptal.

Jen jsem na něj zamručela a zabořila svůj obličej do polštáře, co tu ležel. Najednou mě začal dráždit. Vydechla jsem. Usmál se a přidal ještě víc na intenzitě. Nadzvedl mi pánev a natiskl mě na sebe jak jen to šlo. Najednou se rozrazily dveře bytu. Aomine se otočil, ale i přes to mě držel, abych mu neutekla.

,,Kise, co tu chceš?" uslyšela jsem ho říkat.

,,Co to s ní děláš?" zamumlal Kise.

,,To co chci." odsekl.

Začala sem akci vymanit se Ahominemu ale nějak se mi to nedařilo. Nakonec mě stejně pustil a já zamířila dodělat ty palačinky. Jako třešnička na dortu bylo to, že mě Kise zastavil chytnutím za límec trička. Najednou mě začal někam táhnout.

,,Na chvíli si ji půjčím." řekl Kise ještě před tím, než jsme zmizeli za dveřmi.

Ani nevím jak, ale najednou jsme seděli v autě a Kise mě někam vezl.

,,Kam mě to sakra vezeš?" zavrčela jsem na něj.

,,K sobě, musím si s tebou něco vyřídit." řekl.

Od té chvíle bylo ticho.

...

Kiseho byt byl luxusně zařízený, ještě víc, jako ten Aomineho. Seděla jsem na jeho posteli a dívala se z okna. Něco si musel ještě zařídit, a tak mě tu nechal sedět. Čekala jsem snad celou věčnost než se otevřely dveře pokoje a v nich se objevil Kise. Uslyšela jsem, jak zamkl dveře. Začínala jsem se bát. Aomine, kde sakra jseš?? Kise mě najednou vzal za zápěstí, zvedl z postele a přirazil silou ke zdi.

,,To bolí Kise!" zakňučela jsem.

,,Aomine je můj, je ti to jasný??" zavrčel. 

Vyděšeně jsem se na něj podívala. Ale já s Aominem nechodím. Sice jsme spolu párkrát spaly, ale...

,,Řeknu ti, co mám v plánu. Protože Aomine je hodně citlivý na to, když ho někdo podvede, tak tě donutím ho podvést." 

Připadal mi jako úplně někdo jiný. Ale ne jen chováním. Z nějakého důvodu měl na sobě brýle.

 Z nějakého důvodu měl na sobě brýle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kise nech mě." zavrčela jsem pro změnu já.

,,Uvidíme, kdo tady bude vrčet a kdo brečet." zašeptal mi do ucha.

(Promiň Kise, já nechtěla z tebe udělat úchyla!)

Kise ze mě doslova strhl tričko. Rukou najednou zajel až do kalhot.

,,Uděláme to rychle, ať tě to bolí co nejmíň." zašeptal.

Kdyby chtěl, abych Aomineho podvedla, stačilo by, kdyby se se mnou třeba vykousnul a udělal mi cucflek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kdyby chtěl, abych Aomineho podvedla, stačilo by, kdyby se se mnou třeba vykousnul a udělal mi cucflek. Nemusí si to se mnou rozdat. Musí za tím být i něco jiného. Najednou něco zamumlal. Jeho nesmyslná slova jsem si přehrávala pořád v hlavě, než začala dávat smysl. ,Kagami se moc daleko nedostal? Vždyť je to tak snadné., Přesně tohle řekl!! Byla jsem si tím plně jistá! Co si to s Kagamim zase vymyslely?? Začal mě opravdu hodně nepříjemně dráždit mezi nohama. Tohle nebylo hezké! Bolelo to! Vzdychla jsem i přes to, že jsem nechtěla. Aomine, prosím, pomoc!!

Můj učitel je úchyl!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat