24-PASSAT (I)

52 4 0
                                    

MARK

En Joan i jo baixem corrents el camí del castell i entrem al càmping esverats. Llavors ens trobem amb els pares de l'Aina i en David i els expliquem tota l'aventura.

-Ara els anem a rescatar -exclamen- Abans que no sigui massa tard...

ESTEVE

-A veure, no sé per on començar -dic jo- Mireu, abans d'establir-me a viure aquí, jo era un simple carnisser que vivia tranquil·lament al centre de Calella de Palafrugell. Tenia bastants clients, entre ells en Hans, un holandès que es va fer molt amic meu. Però resulta que aquell home era un mentider i un vengatiu.

Els nois em miraven encuriosits però amb una mica de por també.

-I llavors va arribar el dia de la desgràcia. Vaig anar de festa amb en Hans i la seva dona. Em tocava conduir a mi però la veritat és que vaig beure més del compte i vam patir un accident. Malauradament la dona d'en Hans va morir i ell i jo vam quedar ferits lleument. Recordo perfectament el que em va dir després: "Has matat a la meva dona i me les pagaràs ben cares."

-Ostres, ho sento molt -em diu la noia.

-No passa res, ja ho he superat. Però el pitjor de tot no va ser això. El pitjor de tot va passar un mes més tard, just quan estava a punt de tancar la carnisseria. Vaig sortir fora de la botiga i vaig veure un munt de gent envoltant el cos d'algú estirat a terra. Quan m'hi vaig atansar, vaig descobrir que era la meva estimada dona, morta enmig de la plaça degut a un apunyalament amb un ganivet de la meva carnisseria!!

EL SECRET DEL CASTELLWhere stories live. Discover now