,,Tento večer bude skvelý." uškrnul sa, a ja som nevedela čo si mám pod pojmom 'skvelý' predstavovať.
,,Ako to myslíš?" zmraštila som obočie.
,,Vieš.." približoval sa ku mne. ,,Chcel by som aby sme na tento večer nezabudli."
,,No, ja myslím že na žiadnu chvíľu strávenú s tebou nezabudnem." skonštatovala som.
,,Ja viem." zašepkal a vtisol mi jemný bozk na líce.
,,Takže čo máš v pláne?" vyzvedala som.
,,Uvidíš." uškrnul sa. Potom ukázal na posteľ a hneď na to si ľahol. Nechápavo som tam zostala stáť.
,,No tak už si konečne ľahneš?" potľapkal po voľnom mieste na posteli.
,,Ale... Ale veď je šesť hodín." ukázala som na svoje hodinky.
,,Áno ale vstávame o jednej v noci, a nemyslím si že budeme vyspatí ak pôjdeme spať neskôr." vyzliekal si tričko a len v boxerkách vliezol pod perinu. Zatiaľ čo som si obliekala nočnú košeľu, Niall po mne hádzal svoje úškrny. Pokrútila som hlavou, a šla som do kúpeľne baliť veci späť do cestovných kufrov. Načahovala som sa po všetky šampóny, oleje a neviem čo všetko, a stiahla som na seba aj košík s lupienkami ruží. Obzerala som si ho, a zbierala som zo zeme všetky lupienky, čo som so svojou šikovnosťou zhodila.
,,Ale ale..." vo dverách sa objavil Niall, ktorému vlasy lietali do všetkých strán. ,,Nejaký romantický žúr, o ktorom neviem?"
,,Čo? Iba som to na seba omylom vysypala."
,,Aha.. Ták omylom.." podišiel ku mne a ja som sa postavila. Potom mi pramienok vlasov zastrčil za ucho, a z vlasov mi jemne povyberal lupienky z ruží.
,,Si nádherná vieš to?" hladil ma po líci.
,,Áno.." zasmiala som ho, a zvyšok lupienkov som mu hodila do vlasov.
,,Ty jedna!" schytil ma za plecia, a znovu ma niekde niesol. Už ma táto hra na mačku a myš nebaví. Tentokrát ma neniesol jemne, ale bežal som mnou strašne rýchlo dole schodmi. A do čerta! Teraz mi to doplo! Veď on ide na terasu kde je bazén!
,,Nie." potichu som zakliala a snažila som sa vymaniť preč od neho. Bola som len v nočnej košeli, a to už nehovorím o tom, že sa mi vôbec nechce kúpať pred spaním v ľadovej vode.
Zastavil tesne pri okraji bazéna a urobil niečo čo som nemyslela že urobí. Len ma jemne položil na dlaždice vedľa bazénu.
,,Skočíš tam sama, alebo ti mám s tým pomôcť?" uškrnul sa.
,,Nie. Ja tam nemám v pláne skákať vôbec."
,,Ale áno." pokýval hlavou.
,,Niall." s karhavým hlasom som sa ho snažila trochu skrotiť.
,,Beriem to ako druhú možnosť, že ti mám s tým pomôcť." mykol plecami a už ma držal na rukách.
,,Niall!" pišťala som ako malé dieťa. Ak ma tam hodí, tak tak... Teraz neviem čo, ale potom uvidí.
,,Pozdravuj studenú vodu!" boli jeho posledné slová ktoré som počula a potom hneď na to som okolo seba ucítila studený prúd vody. Super. A to som myslela že to neurobí. Moja nočná košela plápolala vo vode keď som sa snažila dostať na povrch. Keď sa mi to konečne podarilo, nadýchla som sa, a upravila som si svoje mokré vlasy.
,,Len počkaj teraz si na rade ty!" ukázala som na Nialla prstom, a on sa len zasmial.
,,Nie počkaj. Nemusíš. Vôjdem aj sám."
Šokovane som sa naňho pozerala ako jeho telo dobrovoľne vchádza do studenej vody. Potom mi došlo, že mi práve zmarnil moje plány zhodiť ho do bazéna tiež.,,Tak čo aká je voda?" plával ku mne. Len som si odfrkla.
,,To mi povedz ty." ošpliechala som ho.
,,Ale nebuď na mňa protivná." priplával ku mne a zobral si ma ma seba.
,,No neviem kto ma zhodil do bazéna." prevrátila som očami. ,,Som v tom úplne nevinne a nezaslúžila som si to."
,,Ale zaslúžiš si toto." pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma jemne na pery. Spokojne som sa pomrvila, no vzápätí som sa naštvane odtiahla. Zase mu len tak odpustím to, že ma sem hodil. Aspoň chvíľku by som ho mohla potrápiť. Jeho oči klipkali raz na mňa a raz na moje pery. Znova sa priblížil no ja som sa odtiahla.
,,Nie nie..." rukou som mu prešla po hrudi. ,,Toto bude tvoj trest." zasmiala som sa, a odkráčala som po schodíkoch von z bazéna. Vedela som že skôr či neskôr ma Niallove ruky znovu oblapia, a presne to sa aj stalo.
,,Hneváš sa na mňa?" vygúlil na mňa psie oči.
,,Mala by som?"
,,Nie. Na mňa sa nedá hnevať." sotil do mňa a ja som skoro spadla. Nechápala som jeho gestu. Čo som ja nejaký človek v krčme keď do mňa strká?
,,No tak uvoľni sa.." jeho ruky ma chytil za pás, a pritúlil si ma.
,,Ale ja som uvoľnená." zaborila s mu hlavu do jeho hrude.
,,Ideme naspäť do bazéna?" usmial sa.
,,Čo? My nie sme zbalení Niall. A je tam studená voda."
,,Ale.. Veď sme tu posledný krát.." prehováral ma.
,,Tak dobre." povzdychla som si, a nasledovala som Nialla ako kráča do bazéna.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Oficiálne sa vám hlásim s bazénovou časťou! :3 dúfam že sa vám páčila 😊 len chcem povedať že keď sa vrátia domov ( Niall a Rose), tak bude možno takých 15 častí a potom bude koniec! :/ Nezabudnem ani na venovania tým, ktorí ma potešia svojim komentom ❤ strašne moc si vás vážim, ľúbim vás 😄💛
★
Xx N Xx
YOU ARE READING
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanfictionNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...