Bugün sınıfa girdiğimde Çınar bir tuhaftı. Sinirli gibi duruyordu. Hiçbirşey demeden Çınar'ın ön çaprazındaki yere oturdum. Onun önüne Büşra oturuyordu.
Ben sırada otururken biraz sonra içeri Büşra girdi. Yanıma çantasını koydu.
****
Çınar bu yaptığının bedelini ödeyecekti. Şuan o kadar sinirliyimki önüme kim gelse ona patlayabilirim.
Nedeni ise Çınar beyimizin abuk subuk benimle ilgili yalanlar uydurması. Olay şu;
Biz tenefüste Büşra ile bahçede gezerken yanımıza Çınar geldi. Biz böyle 3'ümüz konuşuyorduk. Arada bir şey oldu. Çınar bize küfür etti. Bizde sinirlendik.
İlk başta düşündük "babasına söylesek mi? Saöylemesek mi?". Söylemeye karar verdik. Gittik bunu babasına söyledik.
Büşra: şeyy hocam oğlunuz bize küfür etti.
Ecrin: evet hocam küfür etti. Ne küfüf ettiğini söyleyemeyiz.
Hoca: söyleyin söyleyin.
Hoca biraz ısrar edince
Ecrin: amk. Dedi hocam.
Hoca: tamam yanıma gelsin söyleyinde.
Ecrin Büşra: tamam hocam
Biz o hırsla sınıfa koşa koşa çıktık. Çınar'a söyledik " baban seni çağırıyo "
Çınar'da sinirle bize baktı. Sonra babasının yanına gitti.Çınar sırasına oturdu. Hiç birbirimizle konuşmadık. Ders görseldi. Herkes hocaya yaptığını gösteriyo. Bende daha onu sırada yapmakla uğraşıyorum.
Bir tane çocuk var sınıfta. O hocaya yaptığını gösterdi. Geri sırasına benim yanımdan geçerek gitti. Bende bir anlığına resmine baktım. Arkasından " güzel olmuş" dedim. Oda " sağol" demişti. Neyse ben resmimi yapmaya devam ediyordum. Kafamı sıradan kaldırdım. Bir baktım ki sınıfın hemen hemen hepsi Çınar'ın etrafında bir şeyler konuşuyorlar. Aynı zamanda da bana bakıp duruyorlar. Birden hepsi "oooo" demeye başladı. İçlerinden bir kız adı Ceren bana "kız sen şunu mu sevmiyorsun?" diye soru sordu. Bende"yooo ne alaka nerden çıktı bu" dedim. Cerende"Çınar söyledi" dedi. O zaman başımdan kaynar sular döküldü.
Hemen sınıftan çıktım. Öğretmenler odasına doğru yürüyorum. Hem de ağlıyorum. Odanın önüne geçtim. Derin bir nefes aldım ve kapıyı tıklatıp hıçkırarak sınıf öğretmenimize seslendim. " öğretmenim bir gelir mi- misiniz" hocada hemen yanıma geldi. Bu arada sınıf hocamız ilk günkü fen hocamızdı.
Hoca: böldü kızım?
Ben hıçkıra hıçkıra olanları anlattım. Hoca beni anlamaya çalışır gibi dinliyordu.
H: kızım şu olayı sakince anlat bakalım. Dedi.bende olayı detaylıca anlattım.
Sonra bana " sen lavaboya git. Elini yüzünü yıka gel" dedi. Bende dediğini yaptım. Sınıfıma doğru yürüyordum. Kapının önünde Çınar ile hocayı gördüm.
Hoca Çınar'a kızıyodu. Çınar'da ağlıyodu. Bende hiç umursamadan sınıfa girdim. Ardımdan Çınar'da girdi. Herkes bir bana bir Çınar'a bakıyordu. İkimizde ağlamıştık. Çok dikkat çekiyoduk ben bile fark etmiştim.
Sonra direk tenefüs zili çaldı. Bende yanıma Büşra'yı ve başka bir kaç kızı daha aldım. Sonra bizim sınıftaki herkese tek tek dolaşıp bunun Çınar'ın uydurması olduğunu söyleyip durduk. En son o "sözde sevdiğim" çocuğa söyledik. Ona yalan olduğunu, asla öyle düşünmediğimi falan söyledim. Oda "biliyorum zaten" dedi.
İşte o zaman başlamıştı Çınar'a olan nefretim, düşmanlığım. Aslında iyi anlaşırır gibime gelmişti. Anladımki Çınar gerçekten Büşr'dan hoşlanıyordu.
Nedeni ise Çınar'ı ikimiz babasına söylemiştik. Ama o bana plan kurdu. Bende intikam aldı, Büşra'dan değil. Yani Büşra'yı önemsiyor.
Aslında Çınar'ın bana düşman, benim ona düşman olmam pekte umrumda değildi. Ben değer verdiğim kişileri kaybettiğim için üzülürüm. O yüzden Çınar'a üzülmedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Aşk
RomanceBu hikayedeki bütün olaylar yaşanmıştır. Yani bu hikaye gerçektir.