După asta, doctorii ne-au depărtat de ea și au acoperit-o complet cu cearșaful alb.
J: Deci, asta a fost.... 😔
D: Da....
Sc: Cum am putut să o pierd și pe ea? 😟😭
St: O să fie bine..... ce tot spun, nu o să fie nimic bine😭 Deja îmi e dor de ea.
D: Haideți să plecăm pentru a face toate pregătirile pentru....... știți voi... 😔😭
Sc: Nu vreau să mă despart de ea!! 😭
D: Haide Scoot. O să fie bine. Acum este cu mama ei. ..... o să fie bine.
Ieșim din salon și mergem afară la mașini.
Ne urcăm și mergem spre biroul pentru pompe funerare( sau cum se zice) .
Din perspectiva lui Ariana
Unde sunt?
X: Scumpo?
A: Mama?
M: Da. De ce ți-ai părăsit prietenii? Și de ce ți-ai părăsit tatăl?
A: Nu știu. Nu puteam să mă trezesc.
M: Mai vrei să trăiești?
A: Normal. Vreau să îl am alături din nou de mine pe Justin. Îmi este dor de el și de toți ceilalți.
M: Bine. Atunci, dacă chiar vrei asta, o să te pot ajuta, dar nu mai vreau să te văd supărată. Ok?
A: Bine. Și cum mă poți ajuta?
M: O să revii la viață.
A: Cee?? Cum?
M: O să vezi.
După ce a zis asta mă trezesc acoperită complet cu un cearșaf alb.
Aud o chestie care făcea mult zgomot. Deschid foarte larg ochii, și după câteva secunde cearșaful care era pe mine, este înlăturat. Doctorii se uitau la mine mirați, analizându-mă foarte atent.
X: Cum este posibil așa ceva?
Y: Nu am mai văzut sau auzit de așa ceva până acum.
Z: Oare este un efect secundar al morții?( bine deci nu știu de unde mi-a venit asta dar îi funny 😂😂 cică efect secundar al morții😂😂)
X: Nu cred. Hai să o examinăm puțin, să vedem dacă totul este ok.
Y: Bine. Și dacă este, trebuie să îi sunăm familia.
A: Sunt ok. Pot să plec?
Toți s-au uitat la mine ca la un extraterestru când am început să vorbesc.
A: Pot să plec acasă?
Y: Este un zombi! Ce facem?
X: Nu știu.
A: Despre ce vorbiți? Nu sunt zombi. Mie nu îmi place creierul, nu sunt descompusă, și nu am venit din mormânt.
Z: Hai să o examinăm mai repede. Deja mă sperie.
X: Ai dreptate.
Au început să îmi facă tot felul de teste, mă întrebau chestii care le știau deja despre mine, ca să vadă dacă sunt normală sau nu.
Din perspectiva lui Justin
Vreau să vină înapoi. Nu vreau să moară, dar se pare că deja este prea târziu...... 😔
CITEȘTI
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZAT
Fiksi PenggemarIn aceasta poveste este vorba despre Ariana Grande care este fiica lui Scooter Braun. O cheama Grande deoarece parintii ei au divortat si ea a luat numele mamei. Si mama ei a murit intr-un accident iar ea a fost nevoita sa isi faca ultimul an de lic...