Clasa a VIII

32 0 0
                                    

Dacă nu ești în clasă a VIII nu prea o să înțelegi nostalgia și melancolia care vine odată cu plecarea noastră intr-o nou lume ,fără colegii vechi alaturi de care s-au petrecut atatea și atâtea.Acuma nu vei recunoaște dar timpul este în avantajul meu și îți vei da seamă mai încolo.Hai să terminăm cu atâtea lucruri și să va prezint toți colegi mei:
-prima colega (teoretic sexy dar practic,nu) cu toate astea este foarte nebuna și plăcută ca și comportament.
-colega ar fi mult spus pentru ca este dușmancă mea din clasă a 2 de când ma-m mutat la școală inițială.
-colegul meu care le are cu vrăjeală și mai pe la oră de bio se face de rahat milogindu-se în mod indirect astfel nu îl mai asculta.Teoretic nu înfăța dar da senzația asta profesorilor
-eu genul colegului amuzant care învăța bine (pentru mine 9.05 în clasă a 8 sem 1 este foarte bn)dar hai să terminăm cu modestia.
-colegul meu cel mai pufos(gras) care mă ceartă pentru ca fac gălăgie sau mizerie.
-cel mai bine care definește cuv lene dar și viclenie cu o urma de umor ușor chinuită.
-colega mea care învăța cel mai bine la școală(9.89)sau ceva de genu modestă dar și foarte încăpățânată cu care nu te sfătuiesc să te pui dacă crezi ca îți să rău cu capul pe umeri.
-acum o să descriu două colegi pentru ca de 6 ani un am avut ceva care am văzut la ele înafară de timiditatea și cumințenia neobișnuită pe care le întâlnești pe fețele lor ușor palide.Cu toate astea am să încerc asta.
-cel mai înalt din clasă care are o relație mai diferită decât restu cu colega "sexy". Temele de la romană de la eu le iau și vreau să spun ca el îmi da mereu teme lecti pe care nu le am.
-cei mai nebuni care în combinație alcătuiesc un umor prin faptul ca unul face glume foarte bune și celălalt râde foarte color.
-colega ce mai nervoasă și mai cornărească care da rekt la profesoarei fără să îi fie frică.Daca are ceva în mâna (de preferat ascuțit) eu sugerez să nu stai lângă ea.
-gay-ul clasei
-biciclistele
-2 trântori care nu inv deloc

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 18, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Nou Poveste Despre ColegiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum