3. BÖLÜM - MERİÇ

155 17 9
                                    

Evet biraz beklettim özür dilerim. Daha bölüm bugün bitti ve bende şimdi yayınlayabildim kusura bakmayın. Bu bölüm eğlenceli geçecek yanlız bir kısmı altını çizerek yazacağım bu kısımlarda yorum yaparsanız sevinirim. Size bir kaç soru yöneltmek istiyorum 

1- Kitabı nasıl buldunuz ?

2- Alya bu bölümün bir kısmında biraz Meriç' e davranışından dolayı atarlanacak. Peki sizce neden atarlanıyor olabilir? Yorumlarsanız gerçekten çok sevinirim. 

3- ( Bu kitap hakkında bilgilendirme ) Kitaptaki oyuncuları yayınladım. İleri gelen bölümlerde oyuncuların kim olduğunu anlayacaksınız ve bu bölümde de yeni bir oyuncu ile karşılaşacaksınız ( 4. bölümde kendini daha çok açık edecek ) 

4- Bölüme neler eklenmesi gerek? Kopuk bulduğunuz kısımlar varsa bildirin düzelteyim. 

5- Oyuncuları nasıl buluyorsunuz? Karakterlerin ruh hali sizi nasıl aydınlatıyor?

6- Bilgi almak istediğiniz kısımlarda bana mesaj atıp bilgi alabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Sizi seviyorum :* :*

Bu arada bu bölüm hem Meriç' in hem de Alya' nın ağzından seslendiriliyor bilginize.

Multide Meriç var:))

'' Böyle mi? '' derken nefes alış verişinin hızlandığını gördüm. Gözlerini kapadı ve sakin olmaya çalıştı. Daha sonra tekrar gözlerini açıp benin dudaklarıma bakarak, '' Yapma! '' dedi uyarıcı bir ses tonuyla. Sanki bir şeylere tahammül edemiyor gibi bir hali vardı ve bu beni nedenini bilmediğim şekilde tahrik ediyordu. Beni ittirip çıkmaya çalıştı fakat pek başarılı olamadı. Ağzını araladı  ve konuşmaya başladı, '' Sabrımı zorluyorsun artık! Kenara çekil! '' dediğinde bakışlarını benden kaçırdı. Utandığını anladım ve fazla uzatmayıp geri çekildim. Önünden çekildiğimi görünce bakışları yine bakışlarımla çakıştı. Allah' ım bir insanın bakışları ve gözleri bu kadar mı güzel olur?! Konuşmaya başladığı sırada daldığım gittiğim gözlerini başka yere çevirdi. '' Ben gidiyorum '' dediğinde yönelttiğim ilk soru '' Nereye? '' oldu. Kaldığım yurda gidiyorum, eşyalarımı toparlayacağım. Yardım edeceksen tabii ki gelebilirsin. Ama yardım etmem diyorsan gelmene gerek yok! '' deyip odadan çıktı.

                                                                                             ***

Ceketimi elime alıp peşine yetiştim. Beni görünce '' Bu kadar yardım yardım etmek istediğini bilmiyordum '' dedi gülümseyerek. Bende çarpık bir şekilde gülümseyip, '' Kaldığın yurtta sadece kızlar mı var? '' diye bir soru yönelttim. Beklemediği bir şey olacak ki tek kaşı yukarı kalktı. Sonra beni alaya alarak '' Yok hepsi erkek bir ben kızım. Zaten hepsiyle boks yapıp, koyun koyuna yatıyorum. Tövbe yarabbim ya! Sorduğun soru kadar saçma soru duymadım. '' dedi ve ufak çaplı bir kahkaha attı. '' Neden sordum biliyor musun? Eğer hepsi kızsa daha iyi kaynaşacağımıza eminim. '' deyip piç smile yaptığım sırada dirseğiyle karnıma vurdu. '' off kızım ne yapıyorsun ya! Kısır kalacağım senin yüzünden! '' deyince ne '' Ya sen ne kadar terbiyesizsin?! Yoldayız farkında mısın? Böyle yapacaksan gelme! '' dedi ve bir taksi durdurdu. Biner binmez kapıyı kapatacakken hemen bende  kapının mandalından tutup kendime doğru çektim ve taksiye bindim. Alya gideceğimiz yeri tarif ederken telefonu elime alıp ve ekrana baktığımda ' 28 cevapsız arama ' yazıyordu. Beni arayan bu şahıstan nasıl kurtulacağımı düşünürken taksi durunca Alya' ın kaldığı yurda geldiğimizi anladım. '' Sen burda bekle ben odama gidip kıyafetlerimi toparlayayım. '' deyince  sırıtarak, '' Bende geleyim beni kızlarla tanıştır '' deyince '' Eğer ağzını tekrar açarsan ' Sapık Var ' diye bağırırım. Tüm kızlar ağzını burnunu kırar. '' dedi. '' Tamam ya. Hadi elini çabuk tut. Eğer geç kalırsan odalardan birine girer kızlarla koyu muhabbetler ve hatta daha başka şeyler yaparız '' deyip sırıtmaya başladım. '' Off ya off! Sen niye geldin ki?! ''

EVCİLİK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin