nemrész!

252 10 2
                                    

Ez a resz 18.-hoz kotodik🙈

Nos,aki Directioner tudja mit érzek.
Ma egy éve hogy a(z) One Direction utoljára lépett fel 5 tagúként. Zaynnek az volt az utolsó koncertje,és Ő ezt tudta. Fáj,mélységesen fáj hogy egyik napról a másikra elhagyta a családját,elhagyta a jegyesét. Lehet,sőt tudom hogy neki se volt könnyű,de nekünk a fandom tagjainak sokkal nehezebb volt. Megvállni az életünk részétől. 4/1 fiú jelenti millió lány életét,többek közt az enyém is. Mostanában sok pletyka kering arról hogy fel fognak oszlani. Megvan a véleményem és kibaszottul csak remélni tudom hogy az egy éves szünet után,újult erővel lépnek a csúcsra. Hihetetlen hogy egy fiúbanda mennyire megtudja változtatni az életem.
Szükségem van rájuk,és a fandomnak is. Harry,Louis,Liam,Niall és Zayn az életbemaradásom egyik legfontosabb láncszemei.
Ez a fandom egy család..egy család ami mindent túlélt már. Elvesztett egy tagot,egy éves szünetre mentek,Louis apa lett,új barátnők,Harry egy katonai filmben főszereplő lesz. Az elmúlt két szörnyű volt a Directionereknek. De ha ennyit kibírtunk,maradjunk hűségesek a fiúkhoz! Megígertük nekik,Ők megígérték nekünk!

"fel a világ tetejére,s közben elfelejtjük hogy Zayn fél a magasban.."

2015.március.18.😞💕
Hiányzol Zaynie💕
Promise!
DjMalik💞
5years😞

Akarom hogy szeress. |N.H ff.|Where stories live. Discover now