Herkese teşekkür ederim Okuyucu sayısı 2,012 olmuş . Çokçok Saolun . Ama Hayla Vote sıkıntımız var . Onu iazcık çoğaltalım LÜTFEN .
‘’Nik ‘’ dedim son anda . ‘’Yarışa gidiyoruz varmışın ?’’ yüzüne tanıdık bir sırıtış geldi . ‘’Olmam mı ?’’ Çetesine el işareti yaptı . Zayn ile Bugattiye atladık .
‘’Çağırmak zorunda mıydın ? ‘’diye sitem etti .
‘’Eğlenceli olacak inan bana aşkım ‘’diyip dudaklarımı onunkine bastırdım . Bir yere çarpmamak için , her ne kadar istemesem de kısa kestim .
Yarış alanına gelince arkamızda son model Farrariler , Bugatti , Porsche ve Guandim leri görmek bana eskileri hatırlattı .
Nik adama yaklaşıp ‘’Alanı yarla dostum ‘’ dedi Adam-Çocuk
‘’üzgünüm şu an dolu ‘’dedi . Uzun bir süredir olmadığım için bu yarış olacaktı .O yüzden Nik’ ittirerek
‘’Alanı boşalt Thomas hemen ‘’ dedim
‘’Leydi , geri dönmüşsün ?’’ dedi uyuz bir ses tonuyla .
‘’Alanı boşaltmasan geri dönülmeyecek bir hal alırsın Thomy ‘’ dedim . Kapıyı girip kapıyı kapadı . 5 dakika sonra çıkan adam bizi görmemiş gibiydi .
‘’Kim lan onlar benim turumu bitirmeden beni çıkartıyorlar . S*kerim lan ben onların hepsini .!’’
Adama arkadan yaklaşıp yakasını sertçe tuttum . Sırtını duvara çarptıtım . Beni karşısında görünce dehşete düşmüştü . ‘’Denesene dostum , hiç çekinme .’’ dedim. Zorlukla yutkunup
‘’Öö-ö-zür dilerim . B-ben bi-bilmiyordum .’’
‘’S*ktir git , P*ç kurusu ‘’ diye onu iteledim . Sahanın kapılarını açtık . Thomastan arabaların anahtarını aldık . Sahaya doğru ilerledik .
Nik ‘’ Araba yetmedi seninleyim tatlım ‘’ dedi .
‘’seve seve bebeğim ‘’ diyerek kendimi arabanın sürücü koltuğuna oturdum .
***
‘’Çok az kalmıştı . Geçiyordum seni ‘’ diye böğürdü Katniss .
‘’Ah evet bir tanem az kalsın geçiyordun beni . Ama sonuca bakalım birinci olan benim ‘’ dedim ve Alay ile gülümsedim . Gözlerim etrafta Zayn ‘i aramakla meşgulken Nik yeni sevgilisi ile çifleşiyordu . Hani şu biz cenze yerine gittiğimizden beri Zayn’ e yiyecekmiş gibi bakan kız . Adı Blake imiş . Aman ne güzel. Katniss ile yarışa giren Luke’un yanına gittim .
‘’Luke Zayn nerede ?’’ diye sordum . Luke Çok büyük bir kahkaha atarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}
Fanfictionİyi kızlar Kötü Çocukları sever , tamam biliyoruz . Peki ya Daha Kötü kızlar , kötü çocukları sever mi ? Saçma mı oldu ne . SPRING BREAK