Prolog

25 3 0
                                    

The Past

Intru pe scenă și văd mulțimea aclamând și aplaudându-mă. Nu e ceva cu care nu sunt obișnuitã. Fac dans modern de la 9 ani. Și particip la concursuri de la 11 ani. Nu am emoți.

-Haide scumpo! Spune mama din culise entuziastamată

Pășesc pe scenă, muzica începe și încep dansul. Încep cu o roată și mai fac câteva mișcări aterizând într-un șpagat perfect.

-Foarte bine Mia! exclamă unul dintre jurați. Ai avut o execuție foarte bună. De la mine ai un 10. spune juratul și mulțimea aclamă.

Continuând tot așa. Am luat numai 10. Mama îmbrățișandu-mă când intru în culise.

-Ai fost uimitoare! spune prietenul meu cel mai bun Adam.

-Mulțumesc fraiere! spun și îl iau în brațe ciufulindu-l după aceea.

-Heii! Părul meuu! țipă el în urma mea. Eu fugind în mașină.

Îi arãt un zâmbet de milioane pe geamul mașinii și încep să râd de fața lui.

-Haha.. râd eu în continuare de fața lui.

-Mia, eu rămân să o aștept pe mama. Ok?

-Bine. Dar îmi rãmâi dator! spun cu un deget ridicat la el și cu ochii mijiți.

-Bine, bine. ies din mașină și mă ia în brațe, pupându-mă pe frunte grijuliu. Eu, sărutându-l pe obraz după aceea. Intru înapoi în mașină și o aștept pe mama.

-Hei dragă! spune mama intrând în mașină.

-Hei mamă. spun punându-mi centura.

-Ai fost uimitoare! spune. Hai să-ți luăm un tort sã sărbătorim reușita ta! spune mama pornind mașina și plecând din parcare.

-Ar fi minunat, dar să fie de ciocolată! spun și ea râde

-Desigur dragă! O să-ți luăm ce tort vrei tu! spune și mă pupă.
Mașina intră pe contra-sens

-Mamă! Ai grijă! țip eu și e prea târziu.

Încerc să deschid ochii, dar simt o durere îngrozitoare la piciorul drept și îi închid. Mai încerc o dată să-i deschid și văd paramedicii lângă mine.

-S-a trezit! zice o femeie. Puiule, stai trează!

-Unde... unde e mama? reușesc să zic și aceea femeie se uită cu părere de rău la mine. Iar eu închid ochii.. Oare am murit?





The present.

3 years later.

-Mia!! strigă tata la mine.

-Cobor acum!! strig înapoi. Îmi iau geaca din cuier și ies pe ușa camerei mele.




Last dance :)  vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum