Capitolul 1-Prima zi...

36 1 0
                                    

Brrrrrrrrr....Brrrrrrrrrr...
Incepe sa sune alarma la ora 07:05,offf mi-aduc aminte ca azi este prima zi intr-un liceu nou....sigur va fi groaznic.
Mmm...am uitat sa ma prezint... ma numesc Nicky am 15 ani ,bruneta cu ochii verzi 1 metru 67 inaltimea si azi sunt obligat sa plec la o scoala noua cu necunoscuti .Pai de acum in colo voi merge in fiecare zi la scoala.
In fiecare an ne schimbam traiul in diferita parti ale lumii(P.S. nu stiu unde nu am mai fost).Gata ajunge cu vorba o sa intirzii le soala.Ma scol din pat plec spre baie imi fac rutina de dimineata si ma pozitionez in fata dukaoukui meu.Aleg ca prima zi de scoala ceva clasic,o fusta pina sub fund un maiou alb si o jacheta neagra din piele iar in picioare o pereche de tenisi albi.

Cobor jos la bucatarie,pe masa este aranjat un mic dejun cu suc de portocale si o tartina cu unt si cascaval topit(doar mama face o astfel de tartina).Iau micul dejun si observ o scrisoare... e de ka mama.

Draga mea azi nu am sa te pot duce la soala ,tiam oregatit micul dejun.Pofta buna si scuze.
            -Mama

Mda... asta imi mai lipsea.Ma indrept spre usa ,o incui si ies din casa.
Astept deja deja de 15 minute si nu a venit autobuzul.Termin de spus propozitia si apare.

-Uraaaa... credeam ca nu o sa mai vii.

Urc in transport si ma asez pe scaunul de la geam din al doilea rind.

Aproape am ajuns mai am o statie.Brusc pe scaunul din dreapta mea sa asezat o fata roscata cu pistrui,ochii caprui si cu ochelari de vedere.

-Buna.. zice roscata cu un zimbet pe fata ca i se vad toti 32 de dinti :D

-B-buna # rostesc si e vreo 3 litere dar tot odata bilbiindu-ma.

-Cum te numesti?
-Nicky...tu?
-Alle..imi pare bine.
-In ce clasa inveti?
-A-9-a "c".
-Uraaaaaa... sriga aceasta cu un glas pitigaiat de copil.
-C-ce sa intimplat? intreb speriata la culmea.
-Esti cu mine in clasa.
-Mda sunt.

Ajungem ambele in clasa de istorie.Intru un clasa si observ in prima banca un baiat # wow cei de chipes ,mia furat inima ❤.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 14, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Baiatul indragostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum