,,Voní to tu krásně" řekla jsem tetě. ,,A víš proč??", vařím ti tvoje nejoblíbenější jídlo". Na chvilku jsem se zamysela...,,Špagety?? Mňam,děkuju.." Pomohla jsem jí nachystat talíře a zeleninový salát. Vonělo to tak moc,že jsem zapomněla co vlastně dělám..:D Najedla jsem se a začala umývat nádobí,teta mi řekla ať to nechám být,ale já jí odpověděla,že jsem tohle doma dělala pořad,že mi to nevadí a ať tady něco udělám. Za chvilku zamnou přišla a řekla mi,že když jsem tak hodná,že mi koupí nějaký domácí zvířátko. Byla jsem šťastná jako malé dítě,vždycky jsem chtěla pejska,ale nikdy mi ho nedovolili. Rychle jsem to dodělala a šla se převléct. Čekala jsem na ni u auta. Otevřely se dveře a teta vyšla,byla tak krásně oblečená..."jednou bych chtěla vypadat jako ona",pomyslela jsem si. Sedly jsme si do auta a jely do zverimexu. Ani jsem se nemusela rozhlížet a hned jsem věděla,co chci. Chtěla jsem německého ovčáka. Koukala na mě taková roztomilá štěňátka. Byly tam čtyři,ale jedno se od nich trošku lišilo,chtěla jsem ho protože měl okolo oka černou skvrnu,která mi připomínala čtyřlístek. Řekla jsem tetě,že ho chci bylo krásné. Dala jsem mu jméno Benny.Musíme ho vycvičit,aby nás poslouchal. Přijeli jsme domů a všichni jsme si sedli k telezivi. Teta šla do kuchyně a začala něco hledat v kuchařce. Přišla jsem za ní a zeptala jsem se jestli může udělat jahodovou buchtu,že na ní mám strašnou chuť. Teta jí začala dělat a já šla na zahradu za Bennym učit ho nové triky . Teta má obrovskou zahradu,takže je skvělé,že si tam můžu hrát s Bennym a nemusím jezdit nikam na cvičák. Po pár hodinách běhání po zahradě jsem byla unavená,dala jsem si buchtu a šla se koukat na televizi.Zrovna tam začal můj oblíbený seriál "Jak jsem poznal vaši matku". U televize jsem pak usla,ale teta mě nechtěla budit,takže vypla televizi a lehla si vedle mě. Bylo mi tak příjemně. Tohle jsem nikdy necítila. Uprostřed noci jsem se probudila a přemýšlela. A když jsem u sebe cítila tetu a Bennyho tak jsem si uvědomila,že tohle je moje rodina. Konečně jsem našla,někoho komu na mě záleží a u koho se cítím v bezpečí. Šla jsem se napít a po chvilce jsem zase usnula....
Tak další kapitola je na světě.....:33