Sunt doar o voce,printre alte mii de strigate. O picatura de lumina prin alte mii de furtuni multicolore. As putea spune ca sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu.
Vorbesc rar,si atunci cand o fac,nu mereu merita. Imi place sa ma fac nevazuta,sa ma pierd in decor... Mai bine nu ma apropi de nimeni,pentru ca... Mai mult ca sigur o sa doara.
Poate mi-e frica, in sufletul meu va exista mereu un val de suferinta imaginar, care asteapta sa ia proportii,sa se faca adevarat si sa ma inece. Mi-e frica ca ce este in sufletul meu ar putea sa-mi faca rau.
Asta e o alta scrisoare nescrisa, negandita, netrimisa. Va muri odata cu mine si iubirea mea stinsa. Tu nu o vei citi niciodata,tu nu vei si cine sunt. Imi pare atat de rau...ca trebuie sa fiu atat de greu de inteles. Ca nu ajunge sa stii cum ma cheama ca sa stii cine sunt. Imi pare rau ca nu-ti pasa. Chiar imi pare...de fapt doare.
Nu,nu tu,iubire. Nu vorbesc cu tine... Sau nu doar cu tine. Stiu ca tu nu vei fi niciodata aici,pentru a ma asculta,stiu ca nimeni nu va fi. Nici tu,straine. Ma crezi sau nu,de la tine,straine,ma astept cel mai mult sa ma intelegi. Tu nu stii nimic despre mine, dar poate tu ma vei intelege. Inainte sa ma intrebi cine sunt... Cati ani am sau despre posibile alte detalii politicoase,te rog,straine... Te rog pe tine,caci doar tu mai ai o sansa.Priveste-ma in ochi. Stai. Nu te grabi sa-ti dau alte instructiuni. Nu te opri. Patrunde mai adanc in sufletul meu prin oceanul de suferinta din ochii mei. Eu te voi privi... Si voi face la fel.
Nu uita sa nu te speri de zidul imens de intuneric dintre sufletele noastre. Se numește doar... Realitate. Daca ma vei asculta,zidul se va prabusi. Straine, te astept. Poate tu vei avea grija de mine, si iti va pasa. N-ai nevoie sa-mi stii numele. Doar, darama zidul. Te rog, dărâmă zidul,si promit sa nu te uit niciodata.
Nu,iubire,nu-ti voi mai scrie nimic. Tu...nu ma privi. Mi-ajunge sa-mi stii numele. Sa-mi vorbesti prin zid,fara sa ma vezi. Fara sa ma cunosti,iubire... Stai linistit. Inteleg
CITEȘTI
Poezie Fara Sens
PoetryCeva fără sens. Când le citești,vreau să știi că sunt pentru tine. Oricum destinatarul lor original nu va avea ocazia să-mi mai audă iubirea... Poate pentru tine,va însemna ceva mai mult:)