"Onu Öldürmezdim,Ne Olursa Olsun."

435 23 7
                                    

12 Nisan,2016 (Melez Kampı)

Güneş gözlerime yansırken homurdanarak kafamı yastığımın altına koydum. İyi yanı,artık ışık beni uyanmam için zorlamıyordu. Uyumayı seviyordum,uyanmaksa pek hoşuma gitmezdi. Ah doğru,kötü yanını söylemeyi unuttum. Kötü yanı ise, salyalarım yüzünden yastığım ıslanmıştı.

"Lanet olsun."

Yüzümü buruşturarak yatağımdan kalktım ve yüzümü yıkamak için banyoma gittim.

"Hav!" Hayalet havlayıp peşimden gelirken yüzümü soğuk suyla yıkadım ve küvetin suyunu açtım.

"Banyo yapmalısın dostum." Sırıtırken Hayalet küvete doğru zıplamıştı bile. Suyu kapatıp yavaşça ellerimi küvete koydum. Avuç içlerime ılık suyu doldurup yavaça tüylerini ıslatırken halinden memnun mırıltılar çıkartıyordu.

"Hey,Pearl. Festus'un parçalarını sen mi yaptın?" Leo banyodan içeri girerken elleriyle gözlerini kapatmıştı. Bunu benim çıplak olabileceğim düşüncesiyle değil,onu öldürebileceğim düşüncesiyle yapmıştı elbette.

Çünkü parmaklarının arasından bakmaya çalışmıyordu,eğer duş aldığımı zannetse böyle yapacağına yemin bile edebilirdim.

"Evet,sana süpriz yapacaktım." Ne yapacağımı bilmeyerek gülümsedim ve omuz silktim.

Bu konuşmaların olacağını biliyordum,hele göreve gidecekken. Ama lütfen,biraz daha süre geçse olmaz mıydı sanki? Henüz hazır değildim.

"Teşekkürler,sanırım." Leo neşeyle gülümserken birden durdu ve mırıldandı. Gözlerimi devirdim,beni enerjisi bile rahatsız etmezken,duyguları rahatsız ediyordu.

"Çıplak değilim ve seni öldürmem Leo,gözlerini açabilirsin." Leo benim arkadaşımdı,hatta belki de dostum. Onu öldürmezdim,ne olursa olsun.

Leo ellerini gözlerinden çekerken gülümsedi ve küvete yaklaşıp Hayalet'in kafasına elini uzattı. Hayalet ona hırlarken çığlık atarak kaçtı,ben mi? Ben gülmekle meşguldüm.

"O bir cehennem tazısı,dikkatli ol." Kafasını sallayarak yanıma otururken elime birazcık şampuanımdan döktüm ve Hayalet'i köpürtmeye başladım.

"Peki sana neden hırlamıyor,o bir canavar. Enerjin onu huzursuz etmeliydi."

"O küçüklüğümden beri yanımda Leo,ben onun dostuyum. Bana saldırmaz."

"Peki ilk geldiğinde saldırmadı mı?" Bu merakına şaşırmıştım.

"Ihmm,hayır?"

"Pearl biz dostuz değil mi? Yani aramızda sır falan olmaz, değil mi?" Leo hızla konuşurken Hayalet'in tüylerinde ki köpükleri temizledim.

"Ağzındaki baklayı çıkar dostum." derin bir nefesin ardından gülümsedim.

"Ş-şey,bence annenin özellikleri sana geçmiş olabilir. Sana kesinlikle korkutucu veya çirkin demiyorum! Beni yanlış anlama,mükemmelsin. Sadece melez olarak görülüyorsun ama gorgon özellikleri taşıyor olabilirsin." Omuz silkerken gergince gülümsedi.

Dudaklarımı büzdüm. "Haklı olabilirsin ama daha önce başka bir bedende bulunmadım. Yani bir melezden farklı olsam bile bunu anlayamam." omuz silkerken kafasını evet dercesine salladı.

Hayalet küvetten atlayıp silkelenirken sıçrattığı sular yüzünden gözlerimi kapadım.

"Hayalet! Bunu yapmamanı kaç kez söylemem gerekiyor?!" ben tıslarken,o gülmeye benzer bir homurdanmayla cehennem tazısı halini aldı ve üstüme atladı. Şirinlik yapmaya çalışsada kocaman -hemde çok kocaman- bir kurt şeklinde üstümde durup beni yalaması bana beni sevdiğini değil,daha çok benim tadıma baktığı izlenimi veriyordu.

Clash Of The Titans  Nico di Angelo ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin