Serkan ve ben iyice sıkılaşmıştık.Onu çok sevmeye başladım.Onunla okula beraber gidip geliyordum.Ona hatta bazen canım diyiyordum.Serkana bir mektup yazmayı düşündüm.Serkan,benim sana arkadaş ,dost,kankadan daha çok duygularım var.Seninle birgün olmazsam yada görmessem içim daralıyor.Bende bilmiyorum neden ama seni gördüğümde içimde kelebekler uçuşuyor.Seninle daha çok şeyler yasamak istiyorum.Senin bana ,benim sana aşkım dememizi istiyorum.Senin de benim için duyguların varsa bir tane mektup yaz .Bunu ona okul çıkışında dolmuşdan indikten sonra verip koşucaktim.Yaptimda.Birgün sonra dolmusdan indikten sonra oda ban bir mektup verdi."Evde okurum,"deyip evlerimize gittik.Evde çantamı atıp ilk şey mektubu okumak olacaktı.Üstünde, Elif,aşkım.Ben bunları bütün gece düşünüp senin ve benim geleceğimizi düşündüm .Tamam ,sevgili olabiliriz.Ona evet derim ama biraz daha büyüyüp daha ileriye gidebiliriz.İkimizinde bir sınırı olmazsa işler karışır .Anladın mı .El tutup birbirimize öpücük vere biliriz.Seni seviyorum.
Bunu okuduktan sonra yemeğimi yiyip odevlerimi yaptım.Sonrada yatağa atlayıp heyecandan Serkana mesaj atamadık ama iyi geceler diyip öpücük ve kalp gönderdim.Çok kısa olduysa özür.😔😓