Capitolul 5.

322 25 5
                                    

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Un nou capitol . Capitolul ăsta l-am făcut cu @xEverythingx şi @TeodoraMalikHoran . Mno , noi am încercat să-l facem mai lung dar nu am putut din cauza prietenei mele @Wildangel696 . Am pus tarziu , dar macar l-am pus . Anyway , lectură plăcută!

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nu pot să cred ce a spus Harry .Am unele momente când îmi este frică de el iar altele când vreau să îl strâng de gât . În mintea mea asta făceam . Tata se retrage uşor în dormitor , probabil să doarmă sau să se uite la tv . Îmi întorc privirea spre Harry . Nesimţitul , mă uit la el cu o privire furioasă şi el chicoteşte . Îl apuc de umăr şi îl dau afară din casă . După ce am încuiat uşa cu cheia m-am sprijinit de uşă .

Am urcat în cameră şi am început să vorbesc prin mesaje cu Cloe . Ea este singura cu care pot vorbi .

-" Ştiu ce te poate înveseli . Anne dă azi o petrecere . Vei veni şi tu !

C xx "

- "Nu ştiu Cloe , nu o prea cunosc pe Anne şi sigur Harry v-a fii acolo .

A xx "

- " Şi ? Ţi-e frică să nu îl găseşti cu o prostitută sexy ? C'mon!

C xx"

- " Cloe! Îţi dai seama că aş fii bucuroasă dacă l-aş găsi aşa . Am să vin . Ce se poate întâmpla ?

A xx

- " Yay! Ne vedem în două ore vin la tine şi mergem la cumparaturi. Love ya !

C xx

Mi-am închis telefonul şi m-am aruncat pe pat . Ştiu ce înseamnă pentru ea compărăturiile . V-a trebui să mă îmbrac foarte comod . Dar înainte , să încerc să dorm. M-am ridicat din pat şi m-am dus la dulap să caut nişte pişamale . Telefonul meu suna încontinu' , era Harry , nu l-am băgat în seamă , am nevoie de puţin timp fără el .

***

Este deja ora 17 . Unde-i Cloe? În timp ce o aşteptam pe ea fredonam Ariana Grande feat Mika - Popular Song . Am încercat să o sun de multe ori dar nu răspunde probabil a dat de un băiat pe stradă şi flirtează cu el . Dacă nu vine ea la mine să mă duc eu la ea , right ?

în timp ce merg o găsesc flirtând cu un băiat . Fără să zic nimic am înaintat în timp ce o trăgeam după mine pe stradă , ciudat , mă aşteptam să fie invers . Când ajungem la mall , mă trec fiorii . Ştiu ce v-a urma . Înainte să intru îmi fac cruce, da ştiu , sunt ciudată .

Prima dată am fost cu Cloe la o cafenea unde eu mi-am luat o ciocolată caldă iar Cloe la fel . Urăsc faptul că pune atâtea întrebări . Mai ales că sunt despre Harry . Niciodată nu trebuia să-i spun de el .

- Deci , v-aţi tras-o ?

Spune Cloe cu zâmbind pervers la mine , aproape că m-am înecat când am auzit asta . Fata asta mă înebuneşte .

- Ce? Nu!

Îi spun eu uitându-mă urât la ea . Cloe oftează şi se ridică . Mă i-a de mână şi mă duce la cel mai apropiat magazin .

*** 

În sfârşit tortura s-a terminat , mă dor picioarele . Dar măcar nu am stat în mall 4 ore , am stat trei . Nu am găsit o rochie pe placul meu dar merge . Mai este doar 2 ore până la petrecere deci , ar trebui să mă pregătesc . Mă duc în baie şi fac un duş . Când mă intorc îmi usuc părul şi îl prind într-un coc dezordonat . Mă machez , nu foarte strident şi dupaia am trecut la unghii. Le-am făcut mai simple . Părul mi l-am lăsat pe spate , ondulat la vârfuri . Trecuseră o oră jumate , şi eu eram aproape gata  . 

Dangerous * Harry Styles fan fiction *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum