1) Pilot

37 4 6
                                    


Yine bitti hayatımı sömüren okulun 1 yılı. Yazı heyecanla bekleyip tüm yazı boş geçirenlerin, kafa dinlemeye tatile gidip çocukların gürültüsünden nasibini alanların sezonu açıldı. Ben ilk gruba dahilim tabii... Yine de kutlayacağım okulun bir yılından daha tek parça çıkışımı. Akşam babam için güzel yemekler hazırlamaya karar verdim kutlama için. Damak tadımız çok yakın olduğundan pek sıkıntım yok yemek seçme konusunda. Başlayalım öyleyse...

Babam gelince hazırlıklar bitmişti, babamı bekliyordum. " Çok güzel kokuyorlar. " deyince babam, kaşlarımı kaldırdım. toparlamak istercesine " Senin kadar değil tabii." dedi. Kısa bir sessizlikten sonra gülüşmeler başladı.

Yemekten sonra her zamanki gibi kısa bir sohbet ardından odalara dağılma olayı gerçekleşti. Arkadaşlarla mesajlaşıp yaz planları kurarken saatin geç olduğunu fark edince bir dağılma olayı daha gerçekleşti.

İlk defa güzel bir uyku çekeceğim hayaliyle attım kendimi yatağa. Okul yüzünden ayrıldığım sevgilime kavuşmuştum artık. Kolayca kurtulamazdı artık benden. normalde hemen uyuyan biri değilimdir ama özledim biricik aşkımı.

Gece bir sesle uyandım. Kısa bir sersemlemeden sonra sesin babama ait olduğunu fark ettim. " Bu olamaz Bryan! Mümkün değil! " dediğini duydum babamın. Bryan babamın iş arkadaşıydı. Oldukça yakınlardı. " Ne yapacağız şimdi? Peki... Hemen geliyorum! " dedi babam telaşla. Ellerim titremeye başladı. Korkuyorum...


Başlangıç çok kısa oldu ama diğer bölümleri uzun tutmaya çalışacağım. Evet konu klişe ama kurguyu düzgün yapmak istiyorum. Eğer istediğim gibi yazabilirsem harika ve sizi memnun edecek bir kitap olacağından eminim. Okuduğunuz ve oy verdiğiniz için teşekkürler. Desteğiniz ve yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler!

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin