Kulakları sağır edecek derecede Lady Gaga - Applause şarkısı çalıyordu. Sanemin içeri girdiğinden beri gözü her yerde onu arıyordu. Barlas , okulun yakışılı çocuğu. Siyah saçları ve masmavi gözleri ile her kesi kendine hayran bırakacak derecede yakışıklılığı ile tüm kızlar ona hayrandı. Ama Sanem ile diğer kızlar arasında fark var ki , Barlas onun sevgilisi.
" Hala gelmedi mi? " diye sordu en yakın arkadaşı Yıldız . Sanem etnafa yine kısaca göz gezdirdi ve aradığını bulamamış olduğundan somurtarak arkadaşına döndü " Hayır ama geleceğini söylemişti" diye cevap verdi . Bugün sınıf arkadaşları Sezginin doğum günüydü ve küçük bir kafede küçük bir party yapıyorlardı. Sonunda kapı açıldı ve Barlas içeri girer girmez gözleri onu aradı aradığını bulduğunda mühteşem gülümsemesi ile sevdiği kızın yanına geldi . " sonunda geldin , neden geç kaldın ki ? Bir az erken gelemezmiydin biliyorsun çok vaktim yok " Barlas Sanemin saçına öpücük kondurub onu bir az daha yanına çekti " biliyorsun güzelim işten çıkamadım birtürlü hem asma o güzel yüzünü "
" Selam Barlas nasılsın? " Gülçinin yanlarına gelmesiyle ikiside ona baktı. " İyiyim" Barlasın kaba cavabına yüzünü buruşturan Gülçin " Sağol bende iyiyim ee keyiflisin Sanemin müjdesine bu kadar sevineceğini düşünmezdim" diye bombayı patlatınca her kes sustu. " Ayy yoksa bilmiyor muydun? Uff ben bilmeden pot kırdım galiba çok üzgünüm Sanem" " Ne saçmalıyorsun Gülçin?" Barlas sinirlerine hakim olamayıb bağırdığında Gülçin kuru bir hoşcakal söyleyip hemen oradan ayrıldı . Ortamdakı gerginlik elle tutulur cinstendi. Kimse konuşmaya cesaret edemiyordu. Barlas Sanemden bir cevap bekliyordu. Sanemse nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Sonunda Barlas dayanamayıb Sanemin bileğinden tutduğu gibi dışarı çıkardı. Her zaman buluşdukları çocuk parkına geldiklerinde bileğini bıraktı ve önüne geçib konuşmasını bekledi .
" Barlas sakin olurmusun lütfen"
" Ne sakin olması Sanem sen benden gizli ne işler çeviriyorsun"
" İş falan çevirmiyorum sanki seni aldatıyorluşum gibi saçmala !"
" Kızım beni delirtme . Fark etmedim mi sanıyorsun kaç gündür benden kaçmalar, arkadaşlarınla fısıldaşmalr ben gelince ortamdakı gerkinlikler gözlerini sık sık kaçırmalar. Anlat !"
" Bağırma "
" Bağırtma o zaman da anlat" Barlas artık kendini tutamıyordu kac gündür aralarındakı gerginliyin farkındaydı ama önemli bir şey değildir diye üstünde durmamıştı. Ama yanıldığını şimdi anlıyordu. Bir işler dönüyordu .
" Ben sınava girdim" Sanemin konuşması ile sakinleşkeye çalışıb dikkatini ona verdi. " Ne sınavı , okul daha açılmadı bile ?"
" Öğle değil " Sanem uzatmanın anlamı olmadığını anlayıb bir çırpıda söyledi kaç gündür kendini tedirgin eden şeyleri "Özel Özdoğan lisesine girmek için aslında. biliyosun çok iyi eğitim veriyor ama özel olduğu için pahalı . Ama sınavda barajı geçenler tam burslu olarak okula gire bilirler. Aslında pek inanmıyordum o kadar barajı geçe bileceğime ama "
" Ama geçtin ?"
Aslında bu bir soru değildi . Barlas duyduklarına inanamıyordu . Sanem ondan nasıl saklardı böyle bir şeyi. Hem gidecekti. Ondan uzaklara .
"Barlas ben sana söyleyecektim . Hem istemezsen gitmem" Ne kadar böyle söylesede ikiside gitmek istediğini biliyordu. Barlas sadece boş boş bakıyodu .
" Barlas lütfen bir şey söyle " Sanem artık göz yaşlarını tutamıyordu . Barlas onun göz yaşlarına dayanamıyordu ama ne söylemesi gerektiğini de bilmiyordu . Gitmesini istemiyordu.elki bencillikdi hayır kesinlikle bencillikti ama istemiyordu işte. " Ne söylememi istiyorsun ki sen zaten kararını vermişsin beni sadece haberdar ediyosun . Söylesene Gülçin söylemese gidince mi haberim olacaktı"
Elini uzatıp Barlasın yanağını okaşayarak " Barlas ayrılmıyoruz , tatillerde gelicem hem her gün telefonda konuşuruz, seni çok seviyorum lütfen beni de anla"
O böyle bakınca Barlas nasıl onu kırardı ki?
Söylenecek söz yoktu . Barlas onu çekip sıkıca sarıldı. Sanki içine katmak istermiy gibi sarıldı. Kokusunu doya doya içine çekti . Ondan nasıl ayrı kalacaktı ki . Allah yardımcısı olsun sadece bir gün bile görmese onu özlüyordu gözü her yerde onu arıyordu . Gitme demek çok istedi ama burda onun zoruyla kalırsa mutsuz olacaklarını da biliyordu. Ayrıldıklarında ikisi de konuşmadı .Sanemin evine gelinceye kadar ikisi de suskundu , düşüncelere dalmışlardı. Barlas onsuzluğu nasıl katlanacağını daşünürken , Sanemse yeni şehir, yeni insanlarla tanışacak olmanın heyecanın yaşıyordu içinden gizli gizli.