Mütüşlü bir Cumartesi'nden merhaba.Bu arada whatsapp gurubunda bir karar aldık.V.V.D.K 2(Vampir Ve Deniz Kızı 2) olmayacak onun yerine V.V.D.K 1 daha uzun olacak.Neyse iyi okumalar umarım beğenirsiniz.
Bu arada Ada'nın yıll başında Rüzgar'a verdiği tehlike altında parlayan kolye kaldırıldı.Onun yerine normal özeliksiz 3 başlı mızrak oldu.
Multi medya:Bella'yı Ada olarak farz edin çoğunlukla medyalar Alacakaranlık'dan olucak. fotoğrafdaki olaylar yaşanacak.
Rüzgar'ın Ağzından
Gidişini izlemek kalbimi paramparça ettsede ellimden birşey gelmiyordu sadece öylece bakıyordum.Yere attığı kolyeyi hızla kapıp burnuma yaklaştırdım ve kokladım hala onun kokusu vardı.Özleyeceğim bu koku...Gerçi sadece kokusunu değil herşeyini özleyecektim.Ruhumu harakete geçiren o dokunuşlarını, huzur veren o sesini,Sinirlenince çatılan kaşlarını,Bana aşkla bakan o kahverengi gözlerini...Ahhh! Gerçi şu anda bana aşkla bakmamasına bille razıydım.Sadece baksın bana ister kızgınlıkla ister kırgınlıkla.Yeterki dokunabilleceğim bir mesafede olsun.Soğuk derime işlen bu ayrılığı kafamdan attıp kolyeyi cebime tıktım.
Sinire arkamı dönüp Baran'a tehditkâr bakışlar attım.
"Sen!...Hepsi senin yüzünde!" Baran'ın üzerine doğru attılıp boğzına yapıştım.Sırtını ağaca yaslayıp havaya kaldırdı.Baran'ın ağzından boğuk inlemeler çıkarken hırsıma hırs katıyordu.
Selin-"Yeter! Ne için geldik ne yapıyoruz kendinize çeki düzen verin!" Ellerimi Baran'ın boğazından çekip geri adım attım.
Baran'ın derin derin nefes alış verişleri kullağıma geliyordu.Arkamı dönüp Ada'nın gittiği yola doğru adımlarımı hızlandırdım.
Selin-"Nereye?" Olduğum yerde durup bedenimi Selin'e çevirdim.
"Hava kararmadan Ada'yı bullmam gerekiyor" Selin beni başıyla onaylayıp şefkatle sarıldı.
Selin'in kollarından ayrılıp hızla ormanın en iç köşelerine doğru koşmaya başladım.Ada'yı bullabilmek için derin derin nefes alıyordum.Kokusu burnuma hücüm edince susuzluğum boğazıma yumru gibi oturdu.Hemen adımlarımı kokunun yoğun olduğu tarafa yöneltim.Bir ağacın arkasına saklanıp Ada'yı izlemeye başladım.Tişörtünü yırtıp ellerinin üstündeki gümüş bıçakları bağlamak için kullanmışdı.Bıçakları billediği parlamasından belli oluyordu.Sinirle ellini yumruk yapıp ağaca bıçakları saplıyıp geri çekiyordu.
Ada-"Senden nefret ediyorum" ağaca bir yumruk attı" Senle tanıştığım güne lanet ediyorum" bir yumruk daha ama bu sefer sesi ağlamaklı çıkmıştı"Keşke seni dinlemeseydim ve seninle bu yola çıkmasaydım" Son bir yumruğu atıp göz yaşlarını serbset bıraktı ve hıçkırarak yere çöktü"Ama herşeye rağmen seni seviyorum fakat artık olamayız"Saklandığım yerden çıkıp Ada'nın yanına oturdum.
Beni görünce geri doğru yalpaladı ve hemen gözyaşlarını sildi.Yanına oturudum fakat gözlerine bakıcak cesareti bullamıyordum.O gözlerini üzerime dikmişti bense başka bir tarafa bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir ve Deniz kızı
VampirgeschichtenVampirlerin,deniz kızlarının,hayvanların ve tek bir perinin yaşadığı bir dünyada vampirler ve deniz kızları birbirinden nefret eden ve ölümcül bir savaş içinde olan iki ırkıtı.Bu iki ırk birbirlerini nerde görse öldürmek için harekete geçerlerdi.Son...