Misja w przygotowaniu

269 15 0
                                    

Ludzie często twierdzą, że ich życie jest nudne i tak naprawdę nic się w ich życiu nie dzieje. To nie może być prawda. Życie każdego z nas jest piękne na swój własny sposób i ma swój określony rytm, który znany jest tylko nam. Żyjemy, tworzymy, kreujemy, pozostawiamy po sobie ślad. Rutyna jest naszą codziennością. Często w życiu niektórych ludzi zdarza się taki moment, który zmienia wszystko. Zmienia ich przyzwyczajenia. Zmienia ich rutynę. Zmienia ich zwyczaje. Prędzej czy później taki moment doścignie i Ciebie. Nie szykuj się na to. To przyjdzie niespodziewanie. Nie walcz z przeznaczeniem. Każdemu z nas już z góry pisany jest los, którego działania nie da się zatrzymać. Żyj tak jakbyś miał jutro się nie obudzić. Twórz, kreuj, zostaw po sobie ślad. Kto wie? Może to właśnie Ty będziesz tym, który odmieni świat? Może to Ciebie wszyscy zapamiętają? Może o tobie będą się uczyć dzieci w szkołach za pięćdziesiąt czy sto lat? Może to właśnie Twoje zdjęcie zostanie zamieszczone we wszystkich podręcznikach do historii? Kto wie? To wszystko jest w Twoich rękach. I zapamiętaj jedno. Nigdy nie jest za późno, aby dokonać zmiany. Nigdy. Ty rządzisz swoim życiem. Ty rządzisz prawie wszystkim, ale zapamiętaj, że z losem i tak nie wygrasz.

To moja rada, a teraz zapraszam Cię w mój świat. Opowiem Ci historię, która zmieniła moje życie. Nigdy bym się nie spodziewał, że takie coś spotka właśnie mnie, ale los tak chciał. Los miał nade mną kontrolę. Mój los chyba mnie znienawidził, bo przeszedłem przez prawdziwe piekło. Mimo tych wszystkich fizycznych boleści, które przeszedłem, odkryłem w życiu piękno. To właśnie było doświadczenie, które zmieniło moje życie i moje postrzeganie piękna. Zapraszam Cię w podróż. Obiecuję ci jedno, mój drogi towarzyszu. Już nigdy nie spojrzysz na nic bez świadomości piękna. Będziesz wiedział, co jest piękne, a co takie nie jest. Odróżnisz dobro od zła. Odróżnisz prawdę od fikcji. Nauczysz się, jak wygląda życie. Mam nadzieję, że Ciebie nigdy nie spotka taka tragedia, jaka spotkała właśnie mnie. Nauczyłem się na błędach. A teraz Ty się obudź i napraw to, co kiedyś zepsułeś.


Unnatural Creature ➳ Olly Alexander  ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz