Tapeta

975 76 5
                                    

*** při odchodu***
"Au,au,au..." říkala jsem u každěho kroku. "To tě to tak bolý?" zeptal se provinile Váďa. "Jo" šeptla jsem. "Tak pojď" zasmál se Váďa, a hodil si mě na záda. Vláďa měl zrovna hranolky, a já mu je celou cestu kradla, a on si toho ani nevšiml :D.

***pohled Vadima***
Celou cestu si Anet semnou povídala.
Najednou mi pípl mobil . Šel jsem se na něj podívat. Vláďa dál na instagram fotku mě a Anet, jak mi "sedí na zádech" (teď je vyfotil) ani jsem si nevšiml že nás fotí. Ale ten popisek :D
"Naši dva kulíšci :D " ale označil tam i Anet. Vypl jsem instagram. "Pěkná tapeta" zasmála se Anet. Měl jsem tam fotku nás dvou, a na fotce jsem jí obouma rukama objímal kolem pasu a hlavu mám zabořenou v jejích vlasech. Je focená na zahradě. A jdeme tam vydět celý( myslím i tělo ). Ani jsem si to neuvědomil. "Ha, děkuju" zasmál jsem se. "Podívej na mou' vytáhla si Anet mobil a ukázala mi její tapetu. Byla to fotka u té vodní zdi semnou.
Ani jsme si toho nevšimli a byly jsme u nádraží. Vláďa s Pavle šli koupit lístky a já s Peterem jsem přemlouval kluky ať u nás na chatě přespí. Stejně... Zítra už odjíždíme. Ale výhodu máme v tom že Anet bude bydlet s Peterem A Matůšem, a Já budu s Horicem bydlet asi 2 ulice od nich. A Pavel s Vláďou se budou stěhovat do stejné ulice jako já a hori. To bude supeeer. Ale pro Anet to musí být jako překvapení....

Ano :D já vím.. Toto byl spíš díl o tapetách :D ale nevadí! Zítra výjde zajímavější díky :D muhehehhe !
Vás napínam co? :D

•••Oříšek••• :DD
#VláďaSePrýUžNaMěTěší :D

YOUTUBE není nic pro MĚ (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat