V zasedací místnosti bylo ticho. Nikdo se neodvážil promluvit jediné slovo, dokud se The Boss nerozhodne mluvit sám. Vyhublý muž ve středním věku seděl v koženém křesle, nohu přes nohu a zamyšleně hleděl do stěny před ním.
"Už přišel Andrew?" zachraptěl do prostoru.
"Ne, pane." odpověděla sekretářka, hubená, vysoká blondýna v rudých uplých šatech sedící po jeho pravici.
"Zavolejte mu a zjistěte, kde vězí. Mám ještě nějakou práci."
Otevřely se velké ocelové dveře, ve kterých stála mladá žena v slušivém černém kostýmku a vedle ní přešlapoval udýchaný mladík s rozcuchaným účesem.
"Pane, váš syn." oznámila suše žena a pustila Andrewa dovnitř.
The Boss pokynul rukou k promítacímu plátnu. Mladík letmo kývl hlavou a popadl do ruky presenter.
"Na případu Harsh Generation děláme už 3 měsíce a zatím se nám nepodařilo získat moc informací. Známe jejich přezdívky a hrubý popis jejich vzhledu. Před sebou máte složky s informacemi, kdybyste se chtěli podívat." na chvíli se odmlčel, aby se přesvědčil, že ho všichni poslouchají.
"Celá tahle organizace, která akorát dělá bordel a myslí si, že tím všem pomůžou, má svoje poznávací znamení. Nejvýraznější je jejich maska přes nos, kterou používali odstřelovači, znázorňující část lebky. Další, co mají společného je černá barva a boty podobné vojenským kanadám. Všichni členové mají kolem 20 let. Hlavou této skupiny je muž, co si říká Harsh, údajně voják, než byl zaveden antivojenský systém. Jedna ze svědkyň ho popsal jako namakaného sexy potetovaného chlapa se sestřihem na ježka. Dalším členem jeho sestra, která si říká Crowbar. Je hledaná z těžkého ublížená na zdraví 3 kontrolorů. Jeden z nich ji popsal jako černovlásku menší postavy. Dále pak Steel, byl dnes viděn ve feťácké čtvrti v nacistické uniformě, kde zastřelil jednoho z narkomanů. Druhý narkoman ho popsal jako blonďáka s vlasy po ramena, vousy do sestřihu anchor a světle modré, až bílé oči. Pak Blue, modrovlasá na krátko střižená hubená dívka, výborný programátor a hacker, jako jediné se ji povedlo nabourat do naších serverů. Flex, výborný student vysoké školy technologické- obor robotika. Rust byl popsán jako ryšavý kluk, víc informací o něm nemáme. Posledním členem je Destiny, úspěšná studentka genetiky a makromolekulární biologie, profesor genetiky ji popsal jako červenovlasou dívenku normální postavy."
"Výborná práce, Andrew." zatleskal The Boss a ostatní Kontroleři se přidali.Mladík si oddychl a jeho stres odpadl. Posadil se na volnou židli a na ex vypil sklenici vody.
"Každý z vás si vezme na jednoho z těch parchantů, chci je živé. Andrew, ty je povedeš. Udělal jsi moc dobrou práci a máš mé uznání." Andrewovi srdce bilo štěstím. Po těch dlouhých letech, kdy ho otec přehlížel, že nic nedokáže, si konečně získal jeho uznání. Stálo ho to neskutečné množství energie, obrovský spánkový deficit, ale stálo to za to. Když je k tomu ještě chytí, otec ho možná bude mít i rád.
"Proč jsme je ještě nedostali?"
"Protože je to nemožné. Všichni jsou dobrými traceurs a my jej podle pravidel nesmíme vykonávat, tudíž nemáme, jak je chytit. Proto musíme vymyslet lepší plán."
"Je to výzva, ale jsem si jist, že vy to zvládnete." usmál se The Boss a spokojeně opřel do křesla.
ČTEŠ
Harsh Generation
Science FictionDokážete si představit žít ve světě, kde nesmíte mít vlastní názor? Kde si nesmíte vybrat, co budete nosit na sobě, poslouchat za hudbu, s kým se kamarádit, kam chodit na školu a kde pracovat? Svět ovládla absolutní diktatura a vše bylo řízenou...