Bölüm 18

862 24 2
                                    

Ege sinirle bize bakarken ben Çağrıya gülümsüyordum. Ege yerinden kalktı hızla yanımıza geldi.Çağrının kolundan tutup "bi gelsene şuraya" tehdit savuran ses tonuyla onu yanımdan çekti.

Arkalarından baktım okulun arka bahçesine doğru yürüdüler daha doğrusu itişe kakışa gittiler.

Onların arkasından gittim sessizce çok heyecanlıydım hep bunu yapmak istemişimdir. Ahh! Ne diyorsun yağmur Çağrı tehlikede. Onları duyabilecek kadar yaklaştım ama asla görünmezdim çünkü yerim gayet güvenliydi.

Ege elini yumruk yaparak başladı söze.

"Niye birlikte geldiniz?"

Çağrı dalgacı gülümsemesiyle 'sanane' diye Egeye bir adım attı.

"Bana bak kendine iyi davran ve yağmurdan uzak dur yoksa başına geleceklerden sorumlu değilim" diye eliyle Çağrının yakasını tuttu.

'eeeee çok oldun ama sen kimsin be? başka kızlarla fingirdeşirken yağmur aklina geliyor muydu? Yağmur benim en yakın arkadaşım kardeşim sandıgın gibi birşey yok olamaz da ama onu herkesten korurum gerekirse senden bile şimdi o elini çek' diyerek sesini yüseltti.

Ege suratını buruşturup çağrıya bir yumruk attı. Ahhhh napıyordu bu!!?

Dur napıyorsun diye koştum yanlarına çağrı tam yumruk atacakken engel oldum. 'bırak beni yağmur şu bay egoiste haddini bildireyim' diyerek kolunu çekmeye çalıstı.

Ben egeye dönerek,

"Sen ne yaptığını sanıyorsun arkadaşlarımı rahat bırak. Ben seni bu şekilde istemiyorum"diyerek ona bir adım attım. Arkamı döndüğümde Çağrı gitmişti tam okula dönecektim ki Ege kolumdan tutup beni kendine çekti.

"Ne yapıyorsun bırak kolumu" dememe kalmadan beni öpmeye başladı.

Omuzlarından tutup iktirirken "okuldayız napiyorsun sen" dedim.

'Seni seviyorum yağmur başka bir erkekle görmeye dayanamıyorum' dedi sesi titreyerek.

Aman tanrım! Ne diyordu bu çocuk? Kalbim yerinden çıkacaktı. Hafif gülümseyip sonra görüşürüz diyerek okula doğru yürümeye başladım. Herkes bana bakıyordu neden mi? Çünkü. aptalca sırıtıyordum.

Umarım bizi kimse görmemiştir. Selin duyarsa nolurdu. Banane ya Ege beni sevdiğini söylemişti umurumda degil kimseden korkmam helee ki Selin salağından.

Okula girip çağrıyı aramaya başladım. O gerçekten iyi bir dosttu.

Adını Aşk KoydumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin