Multimedia: Dolunay
Özel Başar Kız Lisesi - Dolunay'ın ağzından
"Kızlaar sessizlik lütfeen!!""
Müdire hanımın sesiyle dedikodu yapmayı yarıda kesip önümüze döndük. Bugün okulun ilk günüydü ve evet beybiler 11 oldum 😎.Harika bi yaz tatili geçirmiştim yani en azından bi kısmı öyleydi ve bu yüzden okulada her sene olduğu gibi müdire hanımın o destan misali konuşmasınada hazır değildim.
"Evet arkadaşlar öncelikle hepiniz hoşgeldiniz ve umarım tatiliniz çok güzel geçmiştir. Biliyorum arkadaşlarınızla birbirinizi çok özlediniz ve konuşmanız gereken çok şey vardır ama sizlere önemli bi duyuru yapmam lazım."
Bla bla bla acaba ne için para isticekti. Aydan müdireyi çok severim ama şu uzun konuşmaları cidden çok sıkıcı.
"Arkadaşlar biliyosunuz ki Özel Başar Kız lisesi olduğu gibi Özel Başar Erkek lisesi de var. Aynı semtlerde değilsiniz ama okulun sahibi aynı."
Evet evet biliyorum şu Başar erkek lisesini. Kendini beğenmiş erkeklerle dolu yer. Çokta lazımdılar ya.
"Okulumuz Başar Erkek Lisesiyle birleşiyor. Sahibinin özel isteğinden dolayı kız ve erkek lisesi olarak ayrı ayrı olmicak artık. Tek bi isim olcak 'Özel Başar Lisesi' . Yine aynı semtlerinde kalacaklar 2 okul şeklinde ama sizler ve diğer okulun erkek ögrencileri eşit şekilde dağıtılacaksınız."
Şu an duyduklarımı sindiremiyorum. Bu şaka falan demi ? Böyle bişey olamaz, çok saçma. Hayır hayır kesinlikle kötü bi şaka.
Bahçedeki diğer kızlar itirazlarını yağdırırken bende onlara katıldım.
"Hocam şaka yapıyosunuz demi ? Böyle saçma bişey olmamalı !"
Sera'nın sesiyle istemdışı ona döndüm.
"Evet hocam biz o kendini beğenmişlerle aynı ortamda bulunmayız"
"Hocam bence çok iyi fikir bu bencede uygulansın bu"
Al işte okulun sürtüklerinden biri.
"Evet hocam aynen katılıyorum azıcık yeni arkadaşlar edinelimde sosyal çevremizde değişiklik olsun, ne bu hep kız hep kız"
Buda diğer sürtük.
"Hocam siz onlara bakmayın okulda katliam çıkar valla billa bakın bu herkesin sağlığı açısından çok tehlikeli"
"Evet hocam siz onları dinlemeyin okul yanar veya yıkılır bizden demesi"
Müdire hanım bağırışlardan sıkılmış olmalı ki bizi susturmaya çalıştı.
"Kızlaarr sessizliikk !! Biliyorum hiçbiriniz istemiyo"
Kısaca göz gezdirdi.
"En azından çoğunuz istemiyor ama malesef elimden hiçbişey gelmez. Yıldıray Başar yani okulların sahibi böyle bi uygulamanın olmasını istiyor.
Eşitliğin sağlanmadığını ayrımcılık yapıldığını düşünüyor ve böyle bi uygulama yapmak istiyor yapılacakta. Ve malesef itiraz etmeye hakkımız yok."
Okulları ilk başta bu şekilde yaparken ne düşünüyordu acaba ? Beyfendideki rahatlığa bak. Hayır efendim sağlanıyor işte eşitlik, yok ayrımcılık falanda.
"Dağılımlarınız yapıldı. Bu hafta burdasınız ama pazartesinden itibaren değişecek. Birazdan sınıflarınıza geçeceksiniz ve tahdaki isimler karşı okula gidecek. Hadi şimdi dağılın birazdan zil çalacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DUYURU
Teen FictionBi dakika bakarmısın ? Evet evet sen. Dostluğun, kardeşliğin, arkadaşlığın, hüznün, heycanın, mutluluğun, paylaşmanın, ailenin ve en önemlisi aşkın ne demek olduğunu görmek istermisin? Öyleyse durma sende gel. Özel Başar Lisesinde senin içinde bi ye...