Kisah biasa setiap manusia...umur aq 14 pdda thun 2k16 ...aq dari kecik tak pernah memasuki ape2 dlm aktiviti sekolah sperti pengawas sekolah ,perpustakaan atau lain2...aq lahir kt labuan(wp labuan)..mak aq srwk /jawa..ayah aq perak...yg pelik aq bukn besar yg aq cite tadi tapi aq besar kt selngr..aq sedar aq ngn abng aq bukan aank jati mane2 negeri..sbb ibubape aq tentera tpi skrng dh pencen..muka aq memang cm amoi.siap ade yg panggil aq juon lgi ..lwk..gilee ade yg kate aq mualaf...putihh..tapi dh besr hilng origenel..wrne putih semua hilng..gnti dgn gelap..aq ade 2 beradik..memang orng kate senang blh dpt mintk ape2 yg kite nk kt ibubpe..tpi x yg disangkaa...haihhhh...
ibubpe aq bercerai pada umur aq drjah 1 dn abng aq drjah 3..hmmm..sedihh..aq membesr tbpe kasih syang ayah sbb keluarga aq x same cm dlm cerita yg kat wattpad ni...aq nk sangt keluarga yg aman dn indah cm dalam cerita..(aq doamu yg ALLAH SWT)cita2 aq nk jadi doktor haiwan/viterine..ade orng ckp kalau ade anjing /babi dtng nk dirawat..dlm hati aq ckp..takleh fikir..blh tukar staf atau pakai sarung tangn..haihh...hijau is my fav colour..hhaha hahag..oky tuje lain bace lah ye👇👇👇
Tadika
Aq tadika pada umur 5 tahun...wira angkasa B kelas tadika aq..semua keanangn yg pahit kt situ bnyk..aq sakit bile teringt...ank cikgu selalu buli aq walaupon aq tua 2 thun dri dy...selipar yg aq pakai dikatenye selipe dy...dn lain2 yg paling aq xdpt lupe..dy ngn geng dy tumbuk perut aq...Mase tu ade pertandingn kolaj tampal kt gmbar tembikai aq dpn naib johan..aq ingt hadiah gule2 bbyk kee...sbb aq gilee gulee..sbb tu gigi aq rosak..hhahahaha...hadiah masatu pencilbox doremon jee...haihhh....penat den tmpal...
Darjah 2
Bile aq dipangil cikgu untk gnti budak hot yg x dtng untk memasuji tarian dy x hadir...gembira x terhingga..umur aq masa tu baru darjah 2....aq gerak kt perpustakaan tempat berkmpul..Cikgu mengajar tarian india yg cantumkan tangn lpstu gelek kepala kiri dn kanan..aq x dpt nk buat..ckgu marh..suruh aq balik kelas..yg aq x puas hati..ramai kawan aq x pandai buat ..tpi knp aq cikgu nk buang..sedih..
Mse majlis ..untk persmbhkn tarian yg cikgu ajar..dh mula..aq tngk tarian lain lakk...tak de pulak tarian..india..geram gileeeee..ARGGGGHHHHH....mood aq down gilee..nasib....
=Π=Π=Π=Π=Π=Π=Π=Π=Π=Π=Π=Π=Π=
Teka aq yg mane✌✌Thanks for reading...
Abaikn typo...
Kalau tak okay coment...
masih dlm perkmbangn...
Real story.....
shot story....