Capitolul 37

718 28 0
                                    

Perspectiva lui Dylan

Totul se sfârșește , în interiorul meu ,sufletul meu se sfârșește ,se scufunda în cea mai neagra încăpere . Observ ca Emma nu mai spune nimic ,doar privește în fata dar nu privește fix ci își plimba ochii dintr-o parte în alta . Sufletul meu se rupe în mii și mii de bucatele când vad o lacrima cum ii prelinge pe obrajii ei fini...
Nu am mai putut sa fiu atent la drum asa ca am tras pe dreapta și am oprit motorul mașinii,mi-am dat jos centura și m-am întors spre ea. Când am vazut cat de distrusi sunt ochii ei ..din cauza plânsului îmi venea sa îmi scot ochii și sa nu ii mai vad durerea ...

-Iubito ,ce ai pățit ?o intreb eu calm și luandu-i mana stânga în palmele mele ..
-Imi este frica ...foarte...frica ...de abia a putut sa spuna propoziția asta ...
-Îți este frica de mine sau de ce ?o intreb cu speranta ca ea sa îmi spună ca nu ii este frica de mine ....
-Nu...nu am de ce sa îmi fie frica de tine ...Îmi este frica de viitor ...ultima parte a spus-o mai încet crezând ca eu nu o s-o aud
-Nu are de ce sa îți fie frica de viitor . Viitorul îl facem noi...ii spun în timp ce încerc sa o calmez dar nu prea am rezultate
-Tocmai ! Dacă noi ne facem viitorul și eu o sa greșesc și o sa pierdem tot ....
Fata asta gândește prea mult și cred ca nu o sa ii fac mereu fata dar acum trebuie . Eu trebuie sa ii dau încrederea pe care ea nu prea o deține ...
-Emma ,asculta-ma bine ! Suntem doi în relatia asta ca sa ne susținem ,ca sa reparam greșelile pe care celalalt le face ,sa visam ca vom fii pentru totdeauna împreună .
Nu a mai zis nimic decât a sărit pe mine . Acum suntem pe scaunul soferului ,Emm este peste mine și îmi aplica săruturi pe tot gatul ,intr-un moment în care eu eram prea euforic ca sa mai spun sau sa mai fac ceva ,scorpia mea își înfige dinții în pielea gatului meu .
-Promite-mi!tipa ea la mine în timp ma sărută pe linia maxilarului și își înfige degetele în parul meu .
-Orice ..dar spune-mi ce sa îți promit !de abia pot sa ma controlez ...de fapt nu pot pentru ca jucăria mea s-a întărit și fac pariu ca și Emm si-a dat seama dar ii place sa ma tortureze. O sa mi-o plătească dacă o sa ma lase asa ...
-Promite-mi ca o sa fii mereu lângă mine și ca nu o sa încerci sa îmi aflii trecutul .îmi spune în timp ce se lasă pe spate încât spatele ei este pe volan iar ea acum face cerculețe ,cu degetele pe abdomenul meu . Fata asta chiar vrea sa ma inebuneasca...
-Promit!spun tare și răspicat și îmi ridic mâinile sub semn de predare .
Logic ca ma macină și pe mine trecutul ei dar trebuie sa imi spună ea ,nu sa ma bag eu....
-Oricum o sa îți spun eu ...dar cand o sa îmi fac curaj ...spune ea în timp ce se da jos de pe mine și se așează pe scaunul din dreapta mea .
Nu cred ca m-a lăsat asa ...Nu cred !
-Iubito ,iarăși ?!o intreb eu nervos și încercând sa o pun iarăși pe mine ..dar prea târziu ca își pune centura și după ma bate pe obraz
-Din nou am reușit sa te aprind .îmi spune ea râzând
-Pe orice bărbat ai putea sa îl aprinzi dar sa nu încerci! Ma sacrific eu !spun repede ...
-Stai calm ,doar pe tine am de gând sa te chinui . Acum mergem acasă ?ma întreabă ea zâmbitoare
-Mergem ...ca sa ne terminam treaba ..ii spun eu pervers
-Cum spui tu .....

După un drum destul de liniștit ajungem acasă, acum o sa înceapă distracția . De abia aștept sa o aud cum îmi geme numele .
Intram în casa și nimeni nu este ,nu se aude niciun sunet ,absolut nimic asa ca o iau pe Emma în spatele meu și alerg spre camera noastră . Este cam ciudat pentru ca Emm nu spune nimic și nici nu se zbate ,nici măcar nu m-a făcut idiot . Sigur pune ceva la cale dar ii joc jocul .
Intram în camera și o trântesc pe pat și eu ma arunc repede pe ea ,în viata mea nu am mai fost atât de disperat după o femeie . Îmi dau repede geaca ,jos și după tricoul ,scorpia nu face nimic decât se uita la mine și își musca buza inferioara.

-Te vreau acum și aici !ii spun eu hotărât ,în timp ce ii musc lobul urechii
-Am spus ca o sa te pedepsesc în seara asta .imi spune ea pervers
-Îmi place cum suna ...pedepseste-ma!
În momentul acela ea ma da de pe ea și se îndreaptă spre baie ...Îmi place ce vad ...
-Unde vrei sa dormi?ma întreabă ea serioasa . Nu pricep ce vrea sa spună dar trebuie sa răspund
-În pat ...cu tine...Unde pot sa dorm ?întreb eu confuz
-Pai...ai putea sa dormi în baie ,în cada cu apa rece sau ...ai putea ..sa dormi cu Derek ...Tu alegi!îmi spune ea hotărâtă . A trebuit s-o arunc în apa aia rece ,azi .....
-Te rog ....doar în seara asta ...ma milogesc eu de ea
-Nu! Ai de ales ,spune !ok...mai hotărâtă decât acum nu am văzut-o niciodată ...
-Bine....dorm în baie ....spun eu trist și ma duc sa îmi iau o perna ..
-Foarte bine ...

Iubirea Cursei // Wattys2018//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum