CAPITOLUL 1

66 2 0
                                    

Buna,eu sunt Bella dar numele meu de scena este Bell.De ce am un nume de scena?Pentru ca sunt cantareata,fac parte dintr-o formatie Rock,numita BIGBANG.

Am inceput concertul si in mijlocul primei piese vine un baiat cu hanorac alb patat cu sange si pantaloni negri si alunga toata lumea de acolo,chiar si partenerii mei de trupa si raman doar eu ...sunt mai curajoasa.

eu:De ce mi-ai intrerupt concertul?zic eu plictisita

jeff:Imi place cum canti si credeam ca o sa imi canti si pentru mine...

eu:PAZAAA!strig eu ca o disperata dar nu pare nimeni.Pe bune,si paaza a fugit?

Jeff intra pe scenaa si se uita atent la machiajul meu de rocarita

jeff:Hai sa cantam,stiu sa cant la tobe!

eu:Eu m-am carat!spun eu plictisita iesind de pe scena.

ma duc acasa ,mananc si vad o umbra in spatele meu,ma intorc si era tipul de mai devreme,Jeff The Killer.

jeff:Ce mai faci,scumpo?

eu:Pleaaca din casa mea,nu profita ca nu am parinti ,ce vrei,sa locuiesti cu mine?N-ai sa vezi!

Jeff:Usor,fetito!Am venit doar sa te intreb daca vrei sa vi cu mine si sa locuim impreuna la conacul lui slander man!

eu:Bine,vin!

Jeff:Ce usor a fost!

eu vin jos cu 4 valize si o geanta.

DIN PERSPECTIVA LUI JEFF

eu:Ce ai acolo?

Bell:Haine,lac de unghii,machiaje,vopsele de par pentru suvite,gel pentru unghii,bijuteri,laptop,telefon,PC,tocuri,pieptene si tot ce trebuie pentru igiena!

Eu:What the fuck!

Bell:Hai ia valizele!

Jeff ia valizele si geanta si mergem catre conac.Jeef se chinuie sa le duca a durat 4-5 ore pana am ajuns.

jeff:SLENDERRRRRRRR,TRECI AICI!

Slander:Cei ma psihopatule?...Cine e ea?

Jeff:Iubita mea,poate sa staie cu noi?

eu:Nu sunt iubita ta ma boule!

Slander:Da,poate sta cu noi!Haide sa te prezint la nebunii astia,cum e cheama?

eu:Bella dar poti sa-mi spui Bell!

slender:Stati jos toti!Ea e bella,dar puteti sa-i spuneti Bell!El e Ben,l. jack,e. jack,Sally,red,etc.

E. Jack:Buna pisi!CE FACI DISEARA?

eu:Ma pun la somn!

ma duc in camera mea si-mi despachetez api ma pun in pat si ma uit la BREAKING NEWS.Cand aproape adormisem,Jeff intra pe usa.

Ce mai faci ?

eu;Ma uit la TV

jeff se tranteste in pat langa mine,apoi se pune peste mine.Eu incerc sa scap dr are forta mult prea mare decat mine s nu pot sa scap.Eu inchid ochii si ma prefac ca nu-i mai raspund.

Jeff:Esti gata?

eu:..........

Jeff:Incearca sa tipi dupa slander si va fi ultimul lucru care il faci!

eu:..............

Jeff se da jos de pe mine ingrijorat si se uita la mine,apoi ma gadila,imi venea sa rad,dar m-am abtinut.Mi-am adus aminte ca am cutitul pe noptiera si l-am luat can nu se uita.Am sarit rapid pe el si i-am pus cutitul la gat.

eu:Nu te asteptai la asta,nu?

jeff:Nu,dar stiu ca nu o sa imi faci nici o zgarietura!

eu:De ce esti asa sigur?

jeff:pentru ca o sa fac asta!

Jeff ma intoarce si se pune el peste mine si isi scoate lama din buzunar,si o se atinde de gatul meu firav,dar nu-mi face nici o zgarietura.

eu:bine,bine,tu ai castigat!

jeff:Si ce primesc?

eu:Un sut in cur sa de duci din camera mea!

jeff:Bine,bine,plec!

Jeff pleaca,imi pun ceasul sa sune la 5 dimineata si ma pun la somn.Cand matrezesc era 5:15 .De ce m-am trezit asa devreme?Ca sa ma aranjez:Ma duc in baie, si fac dus,apoi ma dau cu o crema ca sa-mi fie fina si moale pielea,ma spal pe dinti,pe fata,imi iau vopselele si-mi fac niste suvite negre pe parul meu roscat apoi ma dacu cu ruj rosu,ma dau tare cu rimel,apoi imi conturez ochii cu creion de ochi,ma piaptan so apoi imi fac parul cret si imi fac unghii cu gel mari si ascutite,rosii cu modele de cutitase.Apoi ma duc in camera mea sa imi aleg hainele si bijuteriile.Imi aleg un tricou rossu pe care scrie LOVE ME si o fusta neagra tip tutu,niste strampi rosii si niste balerini negri .Imi iau un lantisor cu un semn de pisicuta,o bratara rosie cu un semn de flacara si o cordeluta neagra cu cercei cercuri,rosii..pana cand m-am aranjat a venit ora 9 si slander ne-a chemat la masa.

slander:Haideti la masa mai idiotilor!

eu:acum vin!

cand am coborat pe scari,toti baietii se uitat la mine de parca as fi...de parca numai eu exist pe pamant,pana si Slander a ramas cu gura cascata.dupa ce se uita toti la mine vreo 10 minute,Slander se trezeste si nezice:

slander:H-haideti c-cca se-e racces-ste ma-ancarea

Jeff:CE FRUMOASA ESTI!

eu:Stiu!

eu ma pun la mmasa si Jeff vine si ma pipaie de gat.

jeff:WOW,ce fine iti e pielea!

toti:Sa vad!si vin toti la mine sa ma pipaie de gat

eu::Lasati-ma in pace!

eu ma apuc sa mananc mai departe si toti se holbau la mine cum mancam,cu pasiune.dupa ce am terminat ,m-am dus in camera mea sa ma joc pe tel KANDY CRUSH SAGA si vine jeff la mine.

Jefff:Vi la vanatoare?

eu:da!

noi mergem prin padure si jeff vrea sa matina de mana.el isi atinge mana de amea si eu ii raspund apoi ne tinem de mana,cand vedem doi oameni indragostiti care se sarutau nebuneste.

jeff:ai vrea sa facem si noi asa?

eu:

to be continued...

Jeff The Killer:Dragoste Cu IntreruperiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum