Pohled Dani
Tak asi začneme tím, že se představím. Jsem Danielle Smith a dnes jedu poprvé do bradavic. Né že by mi bylo 11, to ne... Je mi 13 a nastupuji do 3. ročníku. Jsem štíhlá ale nižšího vzrůstu. Mám krásně modré oči a Oranžovo-Červené vlasy. Abych pravdu řekla, vůbec se tam netěším. Teď stojím na nádraží...
"Mami! Já nastupuju čau!" Řekla jsem a nastoupila.. Vešla jsem do vlaku a hledala volné kupé. Když jsem ho našla tak jsem si sedla. Jen tak jsem seděla a dívala se z okna.. Mamka už tam nebyla.. Samozřejmě... Neměla jsem s rodiči bůh ví jaký vztah ale měla jsem je ráda.. Přeci jen, byli to rodiče..
"Ahoj, Můžeme si přisednout?" Zeptal se čenovlasý kluk s kulatými brýlemi. Vypadal tak na můj ročník. Mile jsem se na něj usmála a hnedka jim s radostí odpověděla.
"Jasně pojďte!" Řekla jsem vesele a ukázala na volná místa. První vešel ten kluk, co se ptal. Podle nápadné jizvy ve tvaru blesku která byla na čele jsem usoudila, že by to mohl být Harry Potter.
"Jsem Danielle... Danielle Smith ale říkejte mi PROSÍM Dani." Zaprosila jsem je a znovu jsem se usmála. Pořád jsem si všechny tři pečlivě prohlížela. Druhý kluk který přišel měl zrzavé vlasy. Měl příjemně hnědé a milé oči. Vypadal velice sympaticky. Třetí Osoba co vstoupila byla holka. Byla oproti mě asi o deset centimetrů vyšší. Měla krásné vlnité vlasy a byla celkem hezky oblečená.
"Já jsem Harry Potter a tohle jsou Ron Weasley a Hermiona Grangerová." Představil sebe i kamarády. Na všechny jsem se usmála a dala si pramínek vlasů z ucho.
"Tebe jsem tu nikdy neviděla. Ale na prvačku taky nevypadáš.." Řekla po chvilce Hermiona a kluci pokývali na souhlas.
"Já jsem tu první rok... Brumbál mi poslal Dopis až letos.. Nevím co se stalo ale budu nastupovat do třetího ročníku. Měla jsem domácí výuku." Řekla jsem a trošku jsem se zašklebila. Nojo, i brumbál má své chyby.
"Aha tak to jo." Řekla Herminona, Harry i Ron Současně.Všichni jsme se zasmáli. Vlastně jsme chytli menší výbuch smíchu. Vlak pokračoval v cestě stejně tak, jako my s naší konverzací.
"A jak budeš zařazena do koleje?" Zeptal se Ron a já jsem se narychlo z neznámého důvodu koukla z okna. Trošku jsem si poposedla abych na všechny pohodlně viděla. Když se na mě všichni koukli usmála jsem se a odpověděla jsem.
"Mezi prváky. Půjdu buď první nebo poslední." Řekla jsem a mile se na Rona usmála. Koutkem oka jsem viděla i pohledy Hermiony a Harryho a znova jsem se zasmála.
"Co tak vejráte? Copak vypadám jak nějaké zjevení?" Řekla jsem a pohodila svými delšímy Oranžovo-Červenými vlasy.. Tuhle barvu jsem si vždy přála.. Tak jsem jí dostala jako dárek k 13. narozeninám. Po chvilce ticha jsme se všichni začali smát. Povídali jsme si ještě dlouho.. pak jsem usla, ale bylo to chvilku před Bradavicemi.
"Haló, vstávej Dani! Už tu budem!" Slyšela jsem hlas Harryho a pomalu začala otevírat oči.. Viděla jsem Harryho úsměv.. Byl Krásný ale né tak, jako by mě okouzlil, spíš jako když se na vás usměje kamarád.
"Nojo Nojo." Řekla jsem a protáhla se.. Vykoukla jsem z Okna a viděla jsem jen Obrovský krásný hrad... Ten pocit byl nepopsatelný... jak jsem se sem mohla netěšit! Copak to šlo! To je úžasné! Říkala jsem si v duchu a musela se usmívat jako sluníčko.
"Halo Dani! Vystupujem!" Řekla najednou Hermiona a já se probudila ze svých myšlenek... Opravdu jsem se těšila...