KG -2

76 3 1
                                    

Ne demek kendine çok güvenme minik?! Bu kendini ne sanıyorduda bana minik diyordu?! Dua etsin erkek yoksa ben bunun saçını başını yolmayı ağzını yırtmayı bilirdim. Zor olsada kendimi tuttum. Ama sinirden kuduruyordum. Bişey olmamış gibi yürümeye devam ettim.Hızla arkamdan koşarak yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

"Benden bu kadar kolay kurtulacağını mı sanıyorsun sen?" dedi kendinden emin gülüşüyle. Ona anlamayan bakışlarla baktım. Ne olduğunu idrak edemeden beni kucağına aldı ve o anın şokuyla bir şey diyemedim. Beni çamurun içine atmasıyla kendime geldim.

"Sen ne yaptığını sanıyosun?!"

Gülerken arkasını dönüp bir şey demeden gitti. Küstah!

"İnşallah bir daha karşıma çıkmazsın." diye bağırdım.

Üstüme masum bakışlar atarken bu halde okula gidemeyeceğim için eve gitmeyi tercih ettim. Belki deniz kenarında oturmak iyi gelirde bu olanlardan sonra.

**

Yok bu kadarıda fazla artık. Karşıdan karşıdan bana doğru geliyodu. Hemen kitabımı çıkarıp kafamı gömdüm. Böyle beni farketmesi imkansızdı.

"Yüzünü saklamana gerek yok minik. Üstündeki çamur seni ele veriyor."

Ben bunu nasıl düşünememiştim ya. Aferin Merve. Merve aferin milletçe alkışlıyoruz.Hemen durumu toparlamam lazım.

"Ne yüzümü saklayacağım ben? Kitap okuyorum görmüyo musun acaba? Hem neden saklayım ben yüzümü sen görme felan diye mi?" Evet aynen tam olarak ondan.

"Tamam saklamadın uzatma."

Hiç cevap verme gereğinde bulunmadan kitap okuyomuş gibi yaptım. Arkadan "Cenk hadi gelsene bizi bekliyolar be abi" dedi birisi. Demek adı Cenkti. İğrenç. Bugün olduğu gibi arkasını dönüp gitti. Saate baktığımda saat 5 e geliyodu. Ben baya bi geç kalmışım. Ablama 'Beni idare et hemen geliyorum' yazıp gönderdim.

**

Eve doğru yaklaşırken karşı apartmana yeni birisi taşındığını farkettim.Kapıyı açıp içeri girdiğimde ablam hemen üstüme atladı.

"Senin üstüne ne oldu böyle?!"

"Sonra anlatırım ya uzun hikaye"

"Neyse banane Merve karşıya kim taşınıyo acaba ya gördün mü kim var orda?"

"Evet abla gördüm ya. Demet akalın bizim karşı apartmana taşınıyomuş. Tutturmuş illa Gökçelerin karşı apartmanına taşınıcam diye."

"Ay çok komiksin gene." dedi. Umursamayıp hemen odama koştum. Üstümü değiştirip mutfağa gittim. Sabahtan beri bir şey yemiyodum valla kurt gibi acıkmıştım.
Tabi bu da pek mümkün olmadı annem elime alışveriş listesi tutuşturup beni markete gönderdi. Sanki bu evde sadece ben yaşıyomuşum gibi hep ben gidiyodum.

Marketten annemin dediklerini alırken en üst raftaki zeytinyağına boyum yetmediği için bi yardım eli bekledim. Etrafıma bakınırken tanımakta hiç zorluk çekmeyeceğim Cenkle göz göze geldik.

"Bu kadarda olamaz."

KIŞ GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin