κεφαλαιο29

2.6K 327 31
                                    

''Θα τρελαθούν μόλις σε δουν με αυτό το φόρεμα, θα σου φέρω και γόβες να βάλεις.'' είπε η Γαβριέλα και έκανε αναπάντητη στον Χρήστο να κατέβει να μας ανοίξει την πόρτα.


''Τι εννοείς θα τρελαθούν;'' 


''Η παρέα μου ρε Ευτυχία, θα τους γνωρίσεις όλοι είναι πολύ καλά παιδιά.'' είπε και πήγα να μιλήσω αλλά μας διέκοψε η φωνή του Χρήστου.


''Ανεβείτε πάνω, έφτιαξα μακαρονάδα όταν πεινάσετε φάτε, πάω στον Άκη θα πάμε μαζί στο μπαρ ελάτε κατά της 22:30 μην  μου γκρεμίσετε το σπίτι.'' είπε έδωσε ένα πεταχτό φιλί στην Γαβριέλα και έφυγε.

Ανεβήκαμε πάνω και η Γαβριέλα άνοιξε την πόρτα και  καθίσαμε στον καναπέ και ανοίξαμε την τηλεόραση και χαζέψαμε μέχρι που τα μάτια μου έκλεισαν και με πήρε ο ύπνος.


''Ευτυχία, ξύπνα ρε ηλίθιο.'' ακούω την φωνή της Γαβριέλας.


''Τι ώρα είναι;'' φωνάζω.


''22:00! ΞΥΠΝΑ!'' είπε και πετάχτηκα πάνω.


''Γαμώ, Γαμώτο θα αργήσουμε! Πάω για μπάνιο ντύσου βάψου να είσαι έτοιμη μόλις βγω από το μπάνιο.'' είπα και έτρεξα γρήγορα μέσα ενώ η Γαβριέλα χαχάνιζε. Έκανα ένα ωραίο αφρόλουτρο και έλουσα τα καστανόξανθα μακρυά μαλλιά  μου, άρπαξα μία πετσέτα και βγήκα από το μπάνιο και είδα την Γαβριέλα αραχτή στον καναπέ.


''Μα καλά αναίσθητο είσαι βρε παιδί μου; Θα αργήσουμε.'' της είπα και μου έδειξε πως ήταν ακόμα 20:00, την κοίταξα θυμωμένα και μου έκανε τα γλυκά ματάκια. Πήγα στην κουζίνα και μου έβαλα ένα πιάτο μακαρόνια κάθισα στην κουζίνα να φάω έτσι όπως ήμουν με την πετσέτα και μόλις τελείωσα έπλυνα τα πιάτα.


''Ευτυχία πάω για μπάνιο.'' είπε η Γαβριέλα και πήγα προς το δωμάτιο να ντυθώ αλλά χτύπησε το κουδούνι. 


''Γαμώτο ποιος είναι τώρα.'' Αναφώνησα και πήγα να ανοίξω την πόρτα.


''Άντε ρε Χρήστο μισή ώρα, η Γαβρ...'' είπε ένα πολύ όμορφο αγόρι που βρισκόταν στην πόρτα και με κοιτούσε σαν χάνος.


'' Εμ ο Χρήστος δεν είναι εδώ, πήγε να βρει τον Άκη.'' είπα και με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω και τότε συνειδητοποιησα πως ήμουν μόνο με μια μικρή πετσέτα που να καλύπτει μόνο τα απαραίτητα.

Μείνε ΔυνατήWhere stories live. Discover now