-Какво? Заключено? Трябваше да се сетя.-каза Кейси-Когато влязохме... някой ни отвори.. и същия човек е затворил..
-Какво ще правим сега?-попита Широ и пак прехапа устната си
-Ами ти може би.. знаеш нещо за това място.. все пак си била пациент.. -каза Брианна несигурно
-Ами.. беше обикновена болница. Имаше доста пациенти. Докторите бяха около 5тима и главният се казваше Кавъвли. Той беше и собственика на болницата. Веднъж той заключи една пациентка в стаята в края на този коридор.-каза Широ като я посочи-и повече не я видяхме. След време дойдоха непознати типове с черни костюми и черни очила. Те обилакляха из болницата. Бързаха. Бяха притеснени. Влязоха в онази стая, след което бързо и незабележимо си тръгнаха. Аз исках да разбера какво става. Проследих ги. Те бяха на двора на болницата и говореха по телефоните. След около час полицията дойде и евакуира всички пациенти и доктори след което затвори болницата. Само аз останах.. Те не ме видяха. Аз се скрих под една маса и се разплаках, но Кавърли ме намери и ме хвърли в онази стая. Седя там от 2 години. Той само идва от време на време и ми дава храна. Каза, че ако изляза ще ме убие. Нищо не знам за външния свят от тогава... Но от време на време чувах писъци.. Смятам, че той прави експерименти.. Хората си мислят, че той си е платил за всичко и сега живее обикновен живот. Не знам как не са разбрали, че той още е тук.
Кейси и Брианна се разтрепериха:
-Трябва да намерим начин да се махнем от тук. Да счупим някой прозорец и да излезем.-предложи Кейси
-Това е ужасна идея!-подхвърли Бри-Ще ни чуят!
-Яя, кой крои планове да излезе от тук?-чу се непознат глас, приближаващ се насам-Да не би да си мислите, че ще е толкова лесно?-засмя се непознатият глас
Трите момичета останаха неподвижни. Само Кейси обърна глава назад. На пет метра зад тях стоеше висок мъж, с черна коса и докторска престилка. Кейси изпищя.
-Хм толкова ли съм страшен?-усмихна се мъжа-Оо, къде са ми обноските? Да се представя. Аз съм доктор Стив Кавърли. Господин Кавърли.Пс: Съжалявам,че тази глава е по-кратка, но нямах време ии моля оставете си мнението.