Şarkı: Carrie Underwood - Good Girl
Kızların zoruyla öğlen arasında ortak kafeye sürüklenirken uykusuzluktan bayılmak üzereydim. Sürükleniyordum çünkü onların aksine ben okulda kalmayı değil, sabah derslerim biter bitmez eve giderek uyumayı planlamıştım. Neticede sınav haftasına az kaldığı için önceki gece sabaha kadar çalışma notları çıkarmıştım. Bitkinlikle iki yanımda koluma girmiş arkadaşlarıma baktım.
"Ya gözünüzü seveyim bırakın gidip yatayım. Okulun son günü mü bugün yahu! Yarın takılırız."
"Ses kes kızıl. Beraber gidiyoruz. Partiden beri yüzünü gördüğümüz yok." Feyza'nın acımaya niyeti olmadığını görünce şeker kız gülümsememle Aylin'e döndüm bu sefer.
"Aylin. En sevdiğim arkadaşım kurtar beni bu Hitlerden. Sana en sevdiğin pastadan alırım valla. Söz!"
"Diyet yaptığımı biliyorsun Duru. Hem kusura bakma ama Safir haklı. Ne olduğunu kurcalamıyoruz ama sen de bizi anla biraz. Özledik kızım."
Oflayıp başımı öne eğdim. Sesimi çıkarmadan beni kafeye sokup geniş koltukları olan bir masaya oturtmalarına izin verdim. Koltuğa iç çekerek bakıp 'ne yumuşak tam kıvrılıp uyumalık' diye düşünürken bile gözlerim kapanıyordu.
"Aklından bile geçirme Duru. Aylin şuna zift gibi bir kahve söyle de gözlerini görelim." Aylin gülerek garsonu çağırıp hepimiz için siparişleri verdiğinde kızlar pür dikkat bana bakıyordu.
"Ne var ya gene ne oldu?"
Feyza kaşını kaldırıp ciddiyetle "Sence de artık anlatmanın vakti gelmedi mi?" dediğinde gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. Özledik yalanına kandığıma inanamıyordum. Belli ki amaç beni sorguya çekmekti.
"Sizin ders çalışmanız falan gerekmiyor mu? Hani haftaya sınavlar var ya lazım olur belki."
"Dedi ders çalışmak için masaya bağlanması gereken kız." Aylin'in iğneleyici yorumuna cevap vermek üzereyken yanımda tüm neşesiyle şakıyan Nil'le hepimiz ona döndük.
"Duru! Günlerdir seni arıyorum. Nerelerdeydin? Partide olay oldun kızım!" Harika! işte şimdi işim bitmişti. Nil heyecanla yanıma oturduğunda Aylin şaşkınca ona baktı.
"Ne olayı ya?"
Nil kaşlarını kaldırıp aynı heyecanla "Siz bilmiyor musunuz?" dediğinde Feyza kollarını göğsünde bağlayıp sinirli bir ifadeyle bakışlarını bana çevirdi.
"İçimden bir ses az sonra öğreneceğimizi söylüyor. Değil mi Duru?" İsyan edercesine inledim.
"Tamam tamam. Anlatacağım ama şimdiden söylüyorum düşündüğünüz gibi büyütülecek bir şey yok." Nil dayanamayıp sözümü kesti.
"Dalga mı geçiyorsun? Burcu senden sonra herkesin gitmesini bekleyip ortalığı ayağa kaldırdı. Kerem onu yollayana kadar hepimizi delirtti resmen." Çok güzel! Kızlar artık beni öldürecek gibi bakıyordu.
"Düşündüğünüz gibi değil. Gerçekten! Açıklayabilirim."
"Açıkla o zaman!" Feyza'ya gülümseyip olayı toparlamaya çalıştım.
"Şimdi.. Şöyle ki.. Sizin yanınızdan kalkıp tuvalete gitmiştim ya. İşte tuvaletten çıkınca acıktığımı fark edip yanınıza gelmeden bir şeyler atıştırmak için mutfağa uğradım. Ben mutfaktayken Kerem geldi. Sonra ikimiz konuşurken de sevgilisi geldi. Bizi görünce yanlış anlayıp ne olduğunu sormadan bana hakaret etmeye başlayınca ben de dayanamayıp kıza tokat atmış bulundum. Sonrasında da onunla aynı ortamda kalmamak için evden çıktım. Size haber vermek için aradım ama ikiniz de açmayınca sizi rahatsız etmemek için eve kendim dönmeye karar verdim. Şansıma bahçeye çıkınca Rüzgar'la karşılaştım. O da sağ olsun beni eve bıraktı. Olay bundan ibaret."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Külleri ✔
Dla nastolatkówMizah ve romantizmin, gizem ve macerayla buluştuğu bu hikayede unutulmaması gereken tek bir şey var. Bir gün ışığı asla bir artiste boyun eğmez!?