4. Impossible

1.5K 71 2
                                    

Naruto:

píp píp píp
Zase to otravný pípání, nenávidím toho kdo vynalezl tu věc jménem budík. Sice už jsem vzhůru ale ještě jsem se válel. Po chvíli jsem se přemluvil abych vylezl z té mé dokonalé postele a vydal se do koupelny. Koukl jsem se do zrcadla a viděl to co každé ráno, vlasy všude trčeli, a to nebylo všechno bylo to i horší ale radši se nebudu zmiňovat ještě někoho vylekám. Opláchl jsem si obličej a vyčistil zuby, rozčesal vlasy a uspořádal je tak jak mají být. Došoural jsem se zpět do mého pokoje tam jsem se převlékl a vzal tašku přes rameno s učením. Sešel jsem schody dolů a vydal se do kuchyně a dal vařit vodu aby jsem si mohl dát rámen jako vždy. Voda už bylo ohřátá jelikož jsem slyšel klapnout konvici a zalil jsem rámen horkou vodou chvilku jsem to nechal stydnout a dal se do jídla. Byla to mňamka. Po jídle jsem se sebral a šel si vzít boty, poté jsem vyrazil směr škola.

Sasuke:

Zrovna vycházím z baráku když vidím tu žlutou zařící hlavu. Mířím si to k Narutovy, ještě si mě nevšiml. Šel jsem pomalu za ním a nakonec na něj skočil. Vím trochu dětinský ale chtěl jsem ho vylekat. Vypadá to že se málem počůral. Vzal jsem do svého medvědího obětí a chytnul ho tak pevně že neměl kam utéct. Po chvilce pevného objetí jsem ho pustil.
"Ahoj Naru." Řekl jsem a usmál se na to oje zlatíčko. Ikdyž vím že tu s ním moc dlouho nebudu.

"Jééé, Ahoj Sasuke." Řekl s úsměvem a já myslel že se rozplynu.

Společně jsme šli do školy. Viděl jsem Naruta jak se usmívá ale měl skloněnou hlavu takže to moc vidět nebylo. Ale je to hřejivý pocit mít zase někoho blízkého u sebe. Zrovna jsem procházeli bránou na školní pozemek když k nám přiběhli zdejší dívky, Sakura,Ino,Tenten, Temari a Hinata. Už dlouho jsem vypozoroval že Hinata pořád pokukuje po MÉM Narutovi. Přesně tak je můj a už ho nikomu nedám.

***

Ve škole:

První hodina byla děs a hrůza jako vždycky. Ale snažím se mít dobré známky a jak vidím jde mi to bez problémů za to Narutovy to moc nejde tak mě napadlo že bych mu mohl pomoct s učením. (Omlouvám se za to urychlování ale tato povídka nebude moc dlouhá, a taky že snad ve škole to probíhá nudně tak proč to rozepisovat?)

***

Po škole:

"Naruto!!" přiběhl jsem k němu už byl docela daleko.

"Co potřebuješ Sasu?" Zeptal se mě se zdvyženým obočím.

"No vidím že ti škola moc nejde tak mě napadlo že bych tě doučoval."

"Dobře, budu moc rád" Odpověděl a usmál se.

"Půjdeme ke mě?" zeptal jsem se.

"No můžeme pokud ti to nebude vadit."

***

U Sasukeho doma:

"woow máš to tu krásný."

"Děkuji" odpověděl jsem a vydal se směrem do pokoje. Pokukoval jsem po Narutovi jestli jde za mnou a bylo vidět že jde. Tak jsem si konečně sedl na svojí milovanou postel. Najednou mě to popadlo, začal jsem vykašlávat krev. Super kašlu tu krev před Narutem, co mu asi teď řeknu?

"S-Sasuke?" koukal na mě vystrašeně Naruto. Asi jsem neměl na výběr nic jinýho než mu říct pravdu, nechci mu lhát.

"Naruto... Prosím posaď se, je na čase ti říct co mi je." Odmlčel jsem se a čekal než se Naruto uvelebí na posteli.

"Víš Naru... já mám nevyléčitelnou nemoc, nebo to tak aspoň doktoři řekli. Ale já vím že se uzdravím." Snažil jsem se mu to říct v klidu.

"Sasuke?! proč si mi to neřekl dřív?! Já-já tě nechci ztratit. Konečně jsem získal tak dokonalé pouto a najednou se to zase takhle ze*ere!" Začal brečet a já si ho přitáhl k sobě do objetí a konejšil ho.

Tadáááá new díl na světě :D je to krátký ale pokusím se je dělat častěji..

You Bitch, My Bitch! (Naruto x Sasuke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat