,,Jack,,
Nagyon örülök hogy kibékültünk Lisával mert már nagyon hiányzott, nem sorolom egyeszerűen mindene😁. Miután kibékültünk be mentünk a tesója házába és a nappaliba mentünk. Leültem a kanapéra Lisa pedig szólt a tevérénem meg azt hiszem a barátnőjének. Miközbe néztem hogy mi hol van megérkeztek Lisáék.
- szia- köszönt egyszerre Lisa tesója és a barátnője
- sziasztok- viszonoztam
- na szóval ő itt Jack- mutatott rám- Jack ő pedig a testvérem Chris és a barátnője Sara- mondta el én pedig kezet fogtam Chrisel majd körbe vezettek és leültünk beszélgetni. Mikor már mindenki elmondta a saját kis sztoriját e fölálltam.
- ő viszont ha nem haragszatok meg én most kicsit elviszem Lisát- mondtam majd vállamra kaptam.
- dehogy -röhögtek mind a ketten
- hé Jaaack rakj már le tudok menni- kiabálta Lisa de én nem raktam le. Fölmentem a lépcsőn és mivel megmutatták holvan a szoba amibe Lisa van oda vittem. Be mentem a szobába Lisa pedig a hátamat ütögette. Le dobtam az ágyra Lisa pedig föl pattant egy párnával a kezébe
- vissza kapod - kiabálta és elkezdett párnával ütögetni.
- harcolni akarsz- kérdeztem nevetve miközbe ő ütögetett.
- igeeen
- hát jólvan- mondtam majd én is fogtam egy párnát és én is elkeztem ütögetni őt.
- elfáradtam- feküdt ki Lisa az ágyra mikor már egy jó ideje ,,harcoltunk".
- akkor én nyertem ugye? - huppantam mellé
- dehogy is - mondta rám nézve
- most miért? - kérdeztem fölé hajolva
- mert én nyertem - mondta nevetve
- igen?-kerdeztem és csikizni kezdtem.
- ne máár- mondta nevetve. De én csak tovább csikiztem.
- ki nyert?-kérdeztem újra nevetve
- teee...csak hagyd már abba- mondta. Majd abba hagytam
-szeretlek- súgtam a hajába
- én is nagyon szeretlek- mondta majd fejét a mellkasomra helyezte és így pihentünk.
YOU ARE READING
Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]
FanfictionLisanak és szüleinek el kellett költözniük... Ott kellett hagynia az iskoláját, a barátait, és lényegében az egész életét... Vajon a srác, akit a repülőn ismer meg kárpótolna majd mindezért?