#1

65 8 6
                                    

Mă numesc Alice și am 17 ani. Locuiesc în Los Angeles, de ceva timp ,împreună cu tatăl meu care mă urăște, dar sentimentul e reciproc...
Singura persoană care mă iubea era mama ...a murit acum 1 an. De atunci totul s a schimbat. Știu foarte bine că "tatăl" meu este acuzat că a bătut-o pe mama până la moarte și riscã ani grei de închisoare. Probabil în felul ăsta voi scăpa și eu de abuzurile lui. Lăsând la o parte partea rea a vieții mele, adică mai bine de 98% ,mai există și persoane care mă iubesc și au grijă de mine.
Ally și Adam sunt cei mai buni prieteni ai mei, mai bine zis familia mea.
Pe Ally o cunosc de la 3 ani,mama mea și părinții ei erau buni prieteni,iar pe Adam îl cunosc de la grădiniță și acum îmi amintesc că era cel care îmi lua mereu apărarea și încă face asta. Poate viața mea se va schimba cândva...
*ora 07:00*
Sună alarma zgomotos, mă trezesc brusc ca dintr un coșmar...nu e de mirare,m am obișnuit cu lucrurile îngrozitoare pe care le visez.
Mă duc spre baie, în timp ce mă uit atentă în toate colțurile,sperând ca acel om îngrozitor să nu fie acasă. Intru in baie, îmi fac rutina de dimineața și cobor la bucătărie. Se aud sunete ciudate și îmi dau seama că e acasă*perfect*...
Încerc să mă furișez ca să mi iau ceva de mâncare fară să fiu observată. Crezând că nimic rău nu se poate întâmpla, iau repede 2 sandwichuri din frigider și grãbesc pasul, mă împiedic*picioare idioate*...
"Tata": -Ce dracu! Era să fac preinfarct! Împiedicato!
Eu: - Îmi pare rău, spun ironic. Mai bine făceai!
"T": - Ce ai spus!?
Eu: - Am spus că mai bine mori! Ești un monstru, idiotule!
"T": -Și eu te urăsc. Te aș da la orferinat oricând, dar dacă am un așa zis copil de crescut,sunt scutit încă un an de pârnaie,târfo!
Eu:- Du-te dracului!
"T" : - Ai noroc de data asta,spuse "tata", luându și berea și ieșind pe ușă imediat.
Cât aș da să pot scăpa de el...
Din fericire și a lăsat țigările pe masă...măcar pot fuma. Doar asta mă ajută!
Mă îmbrac în grabă și mi iau în picioare o pereche de converși negri.
Ally trebuie să ajungă ,abea aștept să o văd!
Se aude bătând în ușă. Mă grăbesc să deschid. *rămân șocată*. Era monstrul ăla pervers, cu o privire încruntată:
-Unde sunt țigãrile?
Eu:-Nu știu! Încerc să mint.
"T": -Știu că ai început să fumezi idioato,dă -mi țigările!
Eu : - Ți am spus că nu s la mine!
"T": -Du te dracului,zise furios și îmi dă o palmă. Apropo,cam slabă de inimă prietena ta.
Nu știam la ce se referă,ies din casă, pe jos era întinsă Ally...nu pot să cred...a omorât o???
Mă apropii de Ally îngrijorată, părea în viată, avea puls,dar respirația era foarte slabă! Strig ca o disperată după ajutor cu lacrimi în ochi. Dintr o dată îl văd pe...
Va urma...
Heiii,am reînceput cartea :))
Nu cred că va mai fi la fel,în niciun caz nu va mai ajunge la atâtea voturi,dar :)...totuși încerc...
După cum vedeți, Alice are o personalitate diferită... În fine,sper să vă placă și să o citiți,dacă nu o mai șterg o dată :))) no problem.
Nu prea am timp eu să postez,dar o să încerc să pun un capitol pe zi,sau la 2 zile măcar,în fine,gata cu vorbăraia :))
Scuzați greșelile :)) :*
Ps: în poză e Alice 😍


I Need YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum