48. Goodbye sun!

754 69 19
                                    

Vošla som do bazéna ako prvá, a za mnou šiel Niall. Plávali sme, rozprávali sme sa o tom ako nám to tu bude chýbať, a že sme ešte stále neboli na tej sľubovanej chate. Preberali sme svoje rodiny, a všetky trapasy... A tak akosi ubehol čas a bolo pol desiatej. Fajn, hlavne že ešte nie sme zbalení.

,,Niall mali by sme ísť. Nie sme zbalení, ešte sa musíme usušiť a nachystať sa na letisko." pomaly som sa zberala už po tme z bazéna.

,,Dobre. Už idem." vystúpila predo mňa Niallova postava a zbadala som jeho ruku ako šmátra po tej mojej. Zobrala som si jeho veľkú ruku do tej mojej, a po tme sme vychádzali z bazéna.

,,Nešmykni sa." šepol Niall keď som sa väčšou rýchlosťou rútila dovnútra hotela.

,,Dobre. Neboj." odšepkala som mu naspäť. ,,Prečo vlastne šepkáme?"

,,Lebo asiže kúpanie po ôsmej večer nie je v bazéne dovolené." vysvetľoval mi.

,,Aha." to mi fakt nedoplo.

Pomaly sme kráčali po chodbe a zanechávali sme za sebou kvapôčky vody na koberci. Zastali sme pred našou izbou a vložili sme do kolónky na dverách kartu. Keď sme vošli, ovanul ma studený závan vzduchu z klimatizácie. Vzala som ovládač a vypla ju. Niall medzi tým vošiel do sprchy a ja som začala baliť veci do kufrov. Skladala som oblečenie, dávala som do igelitiek nabíjačky a zvyšné potraviny šli do sáčkov. Z kúpeľne sa otvorili dvere a šírila sa odtiaľ Niallova vôňa. Stál tam len s obmotaným uterákom okolo pásu.

,,Môžeš sa ísť sprchovať, ja to dobalím.''

,,Dobre." brala som si uterák a vošla som do kúpeľne. V sprche som na seba nechala dopadať horúce kvapôčky vody, a do vlasov som si vmiešala malinový šampón. Spokojne som vyšla zo sprchy, a dala som si na seba podprsenku. Keď som si chcela dať tričko, zarazila som sa, keď som ho nikde nevidela. Veď som sem vošla v plavkách a tie sú na radiátore. Ale nikde tu nevidím tričko, aj keď som mala pocit že som ho brala so sebou. Vyšla som len v spodnom prádle z kúpeľne a hrabala som sa v kufroch. Z balkóna došiel Niall, a hneď ako ma zbadal, nasadil perverzný úškrn.

,,Prestaň sa tak usmievať. Mám pocit akoby si ma chcel znásilniť."

,,A čo ak chcem?" zasmial sa.

,,Tak to máš smolu pretože máme veľa práce s balením." usmiala som sa, a ďalej som prehľadávala kufre. ,,Nevidel si moje tričko?"

,,Hej, ak myslíš to s nápisom Converse je tamto na posteli." ukázal na posteľ kde ležalo moje fialovo modré tričko.

,,Aha. Ďakujem." plesla som si po čele. Potom som vošla do kúpeľne a obliekla som sa a opäť som vyšla z kúpeľne. Tento krát už ako normálne oblečený človek.

,,Ty si pobalil moje spodné prádlo spolu so sáčkovými polievkami?" čudovala som sa, keď som našla v igelitke moje spodné prádlo zabalené spolu s wifónkami. Som zvedavá, čo nájdem zbalené spolu s mojou kozmetikou. Nechajte balenie na muža, a potom to dopadne takto.

,,No, je v tom nejaký problém?" vystrčil hlavu zpoza kufra.
Nie... Je totiž úplne normálne baliť potraviny do jedneho sáčku s vašim spodným prádlom.

,,Ja to preložím." povdzychla som si, a začala som pratať veci tak, ako majú byť. Konečne sme mali všetko zbalené na poriadok, chodila som po hotelovej izbe a otvárala som každú skrinku, aby sme tu náhodou niečo nenechali. Všetko bolo prázdné, a tak som sa zvalila na posteľ. Konečne. Zacítila som ako sa posteľ prehla, a vedľa mňa ležal Niall. Usmieval sa, a premeriaval si ma pohľadom.

,,Hotovo?" prehrabol si vlasy.

,,Áno." vydýchla som.

,,Si šikovná." podoprel si hlavu rukou, a díval sa na mňa odzhora. Zatvorila som si oči, a rozmýšľala som o tom, že mi to tu asi bude chýbať. Slnko, more, pláž... Presný opak Írska, alebo takého Londýna.. Dážd, vietor, blato... Asi takto sa to dá opísať.

,,Ešte nechcem ísť preč." pomrvila som sa, a zakryla som si tvár dlaniami.

,,Čo ti na to poviem." Niall odkryl svojimi rukami tie moje preč od tváre, a zahľadel sa mi do očí. ,,Ešte si to niekedy zopakujeme." prešiel mi bruškom prsta po nose.

,,Myslíš?" usmiala som sa.

,,Ale no jasné.. Len si poďme teraz ľahnúť aby sme potom zvládli vstať. A varujem ťa, ja som schopný obliať ťa aj studenou vodou ak to nepôjde podobrotky." zívol a narážal na mňa a moje neschopné vstávanie.

,,Opovážiš sa.. Zabijem ťa na mieste." zasmiala som sa a vliezla som k Niallovi pod perinu. Položila som si hlavu na jeho hruď, a on ma hladil po chrbte. A takto sme zaspali.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Je od vás strašne zlaté keď komentujete❤❤ ďakujem, mám tých naj čitateľov 💜
Môžete mi aj dnes okomentovať😂💓💓 len žartujem,je to samozrejme na vás
Ďakujem všetkým čo to čítajú a snáď sa páčilo💝💝😊😊

Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Where stories live. Discover now