Genel bilgiler - Barut.

179 11 2
                                    

»Kerem Baray.

»12 Ocak 1998, İstanbul/Sirkeci doğumlu.

»18 yaşında.

»Oğlak burcu.

»Boyu 1,78.

»Aslen Rize/Ardeşenli.

»Gri isimli, 5 yaşında Golden retriever cinsi çok sevdiği bir köpeği var.

»Fotoğrafçılıkla uğraşıyor ve kamerasına aşık bir adam.

»YigitSerin onun ilk ve tek biraderi.

»İstanbul Beylikdüzü'nde oturuyor.

»Bisikleti ile genelde haftada bir doğa gezilerine çıkar ve bol bol fotoğraf çeker.

»Ailesine düşkün ve yaladan nefret eder.

»"Ne yapıyorsun?" Diye soranlara "Ölümü bekliyorum" diyebilir.

»Yaşama sürecini ölmeyi beklemek olarak adlandırıyor.

»Kendini yargılayan, boş konuşan insanlardan nefret eder.

»Günlerdir ödev yazdığı telefonu suya düştüğünde telini bile kıpırdatmamış biridir.

»Umursamazlıkta master yapmış diyebiliriz.

»Hayat felsefesi 'Siktir Et' tir.

»Bir karadenizli olarak gayet sakin görünebilir ancak her an patlamaya hazır bir baruttur.

»Zaten lakabı da bu nedenle barut veya barut fıçısıdır.

»Bazen inanılmaz sinir bozucu olabilir.

»Dıştan ukala gibi gözüksede yakınlık derecenize göre davranmayı iyi bilir.

»En sevdiği renk gridir, çünkü ölümden sonra dirilişe inanır.

*Üstteki bilgiyi anlamadığınızı biliyorum ilkte bende anlamamıştım. Bunu bana söylediği bir sözüyle destekliyeyim.

» Ölüm toprakla siyahlaşır madam, yaşamak ise umutlarla beyazlaşır. Ben ne umutlar kadar beyazım, ne toprak kadar siyah. Ölümle yaşam arasında kalan o ufak ton. Ben griyim. Griye sevdalıyım.

»Katı kalbli gibi görünür, ama damarına basmayı bırakıp duygularının cenazesine giderseniz nasıl biri olduğunu görebilirsiniz.

»Korkularıyla yüzleşmeye bayılır, bu nedenle dünyada korktuğu hiçbir şey yoktur.

-_-_-_-_-_-_-_-_-

EVET KralBarut. BU HOŞUNA GİTMEDİ DEĞİL Mİ?
AH TABİ HİÇ BİR ŞEY UMURUNDA DEĞİLDİ SENİN!
HAYATI SİKTİR ETTİN, AMA DENİZ KABUĞUNU KIRMADIN. BENİ UNUTMADIN BARUT. MADAMINI UNUTAMADIN.

@KralBarut Hakkında.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin