Kapitel 25

2.1K 52 5
                                    

Jeg kigger ud af vinduet. Regnen glider ned af ruderne. Klokken er 13:30 og vi har fri om 5 min. Jeg lytter ikke rigtigt efter. Imorges sagde Thor, at han ville finde ud af hvem 'hende pigen' er idag. Det skræmmer mig lidt, for han plejer at være god til den slags. Jeg kigger hen på Lucas. Han sidder og kigger på mig. Jeg giver ham hvad-glor-du-på blikket. Han ryster på hovedet, og kigger tilbage på læreren. "Pak sammen og gå hjem" siger vores lærer så. Jeg pakker mine ting sammen, og tager overtøj på. Lucas skynder sig heldigvis ud før mig, så det skal jeg ikke tænke på. "DN kan vi lige snakke?" Spørger min lærer. Jeg nikker, og går hen til katederet. De sidste elever går ud af døren. "Jeg har lagt mærke til at du virker meget ukoncentreret i timerne. Eller ihvertfald i mine. Vil du forklare hvad der gør det?" Siger hun. "Øm...øh" stammer jeg, og ved ikke hvad jeg skal sige. "Jeg er bare oppe at skændes med Thor" lyver jeg. Hun kigger lidt mærkeligt på mig. "Påvirker det dig virkelig så meget?" Spørger hun så. "Ja vi plejer at være virkelig tætte, så jeg er virkelig nede lige for tiden" siger jeg. Det går først op for mig efter, hvor dumt det lyder. "Okay" siger min lærer, og kigger stadig mærkeligt på mig. "Kan jeg gå nu?" Spørger jeg. Hun nikker. "Gør noget ved det" siger hun, inden jeg går ud af døren. 'Gør noget ved det' tænker jeg, da jeg går på gangen. Hvad kan jeg gøre ved det? Det ville måske være nemt 'at gøre noget ved' at være uvenner med Thor. Man skal bare sige undskyld, og så tilgiver han dig. Men at 'gøre noget ved' at Thor ikke vil have, jeg er kærester med Anthon, er svært 'at gøre noget ved'! Jeg kan ikke fortælle Thor det. Han ville flippe ud. Jeg åbner Døren ud til skolegården. Det vælter stadig ned. Jeg tager en dyb indånding, og løber ud. En sky glider hen over solen, og der bliver ret mørkt. Jeg undrer mig lidt over, hvordan det kan blive så mørkt. Det bliver også toget? Når jeg skynder mig bare hjem. Jeg drejer til venstre ned ad en lang gade. Pludselig kan jeg høre nogle bag mig. Det er en flok drenge på omkring 25 år. Der er nok omkring 5-7 stykker. "Hey smukke!" Råber en af dem. Jeg skynder mig bare videre. "Hvorfor går du hurtigere?" Råber den samme person. Så begynder de også at gå hurtigere. Jeg begynder at løbe. Der er tåget men jeg ved, at man kan dreje til venstre lige om lidt. Jeg kigger tilbage, og nu løber de også. Pludselig bliver der stille bag mig. Jeg stopper op, og vender mig om. De er der ikke? Jeg bakker langsomt tilbage. Pludselig går jeg ind i nogen. Jeg får et kæmpe chok, og vender mig om. Det er heldigvis bare Anthon. "Du må ikke skræmme mig sådan" siger jeg, og trækker vejret hurtigt efter chokket. "Hvad var det?" Spørger han, og ligger sine arme på min talje. "Der var bare nogen efter mig" siger jeg. "Kom her" siger Anthon, og krammer mig. Vi står lidt tid. "Anthon det er koldt" mumler jeg, ind i hans bryst. "Vil du med hjem til mig?" Spørger han. Jeg nikker, og kigger op på ham. Han smiler til mig, læner sig frem og kysser mig. Jeg kysser tilbage, og så går vi hjem til Anthon. Han låser døren op, og går ud på badeværelset. Jeg tager mit overtøj af, og heldigvis er mit tøj indenunder ikke vådt. Det er mit hår til gengæld. "fedt" mumler jeg, og piller i mit hår. "Hvad er fedt?" Spørger Anthon bag mig. Jeg vender mig om. Han står uden trøje på, og kun med håndklæde for neden. Mit blik stivner på hans overkrop. "Øh det kan jeg ikke huske" mumler jeg. Han går hen til mig, og giver mig et håndklæde. "Tag du det om håret" siger Anthon, smiler til mig, og går ind på sit værelse. Jeg blinker med øjnene, og tager om mit hår. Jeg går ind på Anthons værelse. Jeg smider mig i hans seng. "Kan du ikke vende dig om?" Siger han, og smiler til mig. "Jeg orker ikke" siger jeg, og lukker øjnene. "Så bare hold dine øjne lukkede" siger Anthon. Jeg kan høre han tager håndklædet af. Af en eller anden grund får jeg lyst til at kigge. Jeg føler lidt at det er klamt, men han er jo min kæreste? Langsomt åbner jeg øjnene. Pis! Han har allerede fået boxer shorts på! Nu undrer jeg mig over, hvorfor jeg er irriteret over det! Hvad sker der med mig? Han vender sig om. "Når så du kigger alligevel!" Griner han. Mit blik er stadig på hans boxer shorts, og pludselig får jeg virkelig lyst til, noget jeg aldrig har haft lyst til før. Noget jeg engang afviste Anthon i... Nemlig sex!

Min berømte storebror - CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang