4. Bölüm ''Gerçek Bu.''

1.3K 63 3
                                    

Hikayeye biraz ekşın macera katıyım dedim. Bakalım EXO durumu anlayınca ne yapacaklar. 

Sehun '' Size noldu böyle?! '' En küçük kardeş '' Her birimiz 16 yaşından sonra geceleri kurta dönüşüyoruz. '' Luhan '' İyide bu gerçek olamaz. '' Kris '' Diyelim gerçek kaç saat kurt kalıyorsunuz? '' küçük kardeş '' Genellikle 30 dk. kurt kalıyorlar. Sonrada insana dönüşüyorlar insanlardan 4 kat daha güçlü oluyorlar duyuları daha güçlü oluyor diyeyim ben size.'' Lay '' Bu gerçekten çok tuhaf.'' Chen '' Peki bunu size yapan kim?'' küçük kardeş '' Bu bir lanet. Çok uzun zaman önce ailemiz bir savaşda ölüyor ve bir şaman bizi lanetliyor. '' Her bir kardeş 16 yaşına geldiğinde değişimler görecek ''  Kris '' Yani bunların hepsi doğru siz kurtsunuz bizden bunu öğrenen tek insanlarız.'' Küçük kardeş '' Öylede diyebiliriz. Bundan kimseye bahsetmeyin ama.'' Luhan '' Ağzımız mühürlü.'' Tao '' Küçük bir kız için bile fazla akıllısın.'' Küçük kardeş '' Evet takımın beyni gibi bir şeyim.'' Sehun '' Peki Yuri'nin geçen dövdüğü adam kimdi?'' Küçük kardeş '' Onlarda kurt adamlar.'' Kris '' Onlardamı lanetli?'' Küçük kardeş '' Hayır. Onlar kurt adam ailesinden.Bizi sevmiyorlar. Lay '' Bu laneti bozulabiliyormu? '' Küçük kardeş '' Evet 12 kardeş bir gün gerçek aşkı bulması gerekiyor. Ama şuana kadar kimse bulamadı. Tabi bu aşk karşılıklı olmalı. Yoksa işlemez.''  Kris '' Aynı masallardaki gibi. Bu arada hala kaç yaşında olugunu bilmiyoruz.'' küçük kardeş '' Adım Sunny yaşım 12 '' Luhan '' Cidden küçük bir zeka küpü gibisin.'' Lay '' Son bir sorum var sizin renkleriniz saç renginize göremi?'' Sunny '' Hayır aslında bu güç oranına bağlı Siyah rengin anlamı en güçlü kurt olarak geçer beyaz kurt zeka çeviklik kızıl ise hız gri özel güçler diye bilirim daha bilmiyoruz çünkü. ''  Luhan '' Yani renkleri bu belirliyor. Ozaman Yuri en güçlünüzmü?'' Sunny '' Evet genelde planları o harekete geçirir.'' Yuri Sunny'nin yanına yaklaşıp gözlerine baktı.Sunny '' Tamam gidin.'' Lay '' Nereye gidiyorlar?'' Sunny '' Avlanmaya beslenmeleri gerekiyor değilmi?'' Yuri, Michi, Ellin ve Yoona ormanın içine girdiler. 

30 dk. sonra Yuri, Michi, Ellin ve Yoona insana dönüşüp geldiklerinde...

Yuri '' Oh etimizide yedik şimdi Party Hard yapabiliriz.'' Yoona '' Saçmalama.'' Ellin '' Aynen.'' Michi '' Aslında olabilir.'' Yuri '' Aww gel kanka.'' kamp evine girdiklerinde. Sunny '' Hoşgeldiniz ablalar.'' Yuri gülerek '' Hoşbulduk zeka küpüm. '' Michi '' Hoşbulduk güzellik.'' Yuri EXO'yu görür görmez yanlarına gidip '' Ee ne düşünüyorsunuz?'' Sehun '' Hangi konu hakkında?'' Yuri '' Tabi ki kurt olmamız.'' Luhan '' Bence bu çok harika bir şey düşünsene istediğin herşeyi yapabilirsin.'' Yuri güldü ve '' Ee siz eve gitmicekmiydiniz?'' Kris '' Sizi gördükten sonra işler değişti.'' Konuşmaya dalmışlardı. Dışardan sesler gelmeye başlamıştı. Yuri bunu ilk farkedip koşa koşa dışarı çıkmıştı. 5 adam Yuri görür görmez kaçmaya başlamıştı. Yuri '' HEY SİZ DURUN!!'' onların peşinden koşa koşa gitti. 

Özel bi nedenden dolayı erken kesmem gerekiyor.

WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin