Capitolul 15

257 11 0
                                    

Senzatia de greata si durerea de burta imi intrerupt adancul somn.Era abea 3 dimineata,perfect.Imi imbrac lenjeria din nou si ma duc la baie.Ma clatesc cu apa rece pe fața pentru a-mi reveni apoi ma privesc preț de cateva minute in oglind.Intru inapoi in camera si imi arunc privirea spre Justin,parul ii era ravasit peste fața iar semnele de pe gatul si pieptul sau sunt proeminente.La dracu,daca ma vede tata cu "tatuajele" astea pe mine nu o sa mai stiu ce e aia lumina diminetii.Merg spre el ii dau parul de pe fața si il sarut pe frunte,apoi ma trezesc cu o palma peste fața.
-Justin,ce dracu?!
-Ah,iubito tu erai,spune el si incepe sa râda.
Imi dau ochii peste cap,iau o perna si o arunc in el.Justin ma apuca de incheieturi si ma tranteste in pat incepand sa ma gadile.
-Stai,gata,opreste-te,te rog!tipam eu cat puteam de tare.
Daca urasc ceva mai mult decat gadilatul este ca acea persoana sa nu se opreasca,asa ca m-am gandit sa ma joc putin cu el.Ma opresc din tipat si ma prefac ca ma inec.Justin se uita speriat si confuz la mine.
-Apa,am nevoie de apa,zic eu apoi incep sa râd cand fuge in bucatarie.Imi inchid ochii si imi tin resperatie,cand Justin vede scapa apa si vine de parca se dadeau tigai gratis de vanzare.
-Ky,iubito,Ky trezeste-te.
Incepuse sa-mi dea palme in timp ce imi varsa apa rece pe fața,nu am putut sa mai rezist si am izbucnit in râs.
-Ce fața ai facut,zic eu intr-o plina euforie.
-Sa te fut,zice Justin aruncand nervos paharul cu apa.
-Ai facut-o aseara destul,ii arunc eu replica apoi zambeste la mine pervers.
Beeep,beeep
Mesaj de la Andre:Ky,ai tai s-au trezit si te cauta,unde esti?!

Imi trec o mana nervoasa prin par si il anunt si pe Justin.
-Bine,stai calma,gasim noi ceva.....
-Ce sa gasim Justin?!Sunt plina de "vanatai" din cap pana in picioare si sunt plecata de acasa la ora 3,nu cred ca tata e asa prost,zic eu imbracandu-ma intr-un ritm alert.
-Bine,atunci......ii zicem ca te-am chemat eu si....
-Sti ceva,m-am saturat,le zic verde in fața ce s-a intamplat.
-Esti sigura?!
-Nu,zic eu aruncandu-ma in pat.Ugh,de c e exista parintii?
-Ky.....macar tu ii ai.
Justin a cam fost "izgonit" de ai lui cand au aflat de droguri si toate cele,el o vede ca pe o pedeapsa aspra,eu ca si cum politistul ti-a dat cheia catuselor.

Imi scot cheia din buzunar si o imping usor in broasca,mana imi tremura asa ca Justin mi-o ia intr-a lui.Deschid usa iar tata statea in fața mea ca o statuie,una ce zici ca a vazut a 8-a minune a lumii.Mama era pe canapea si se uita la televizorul din sufragerie impreuna cu Andreea,macar ea nu parea prea afectata.
-Ce cauta el cu tine?
Incerc sa deschid gura insa cuvintele vor sa ramana prizoniere acolo,in schim ale lui Justin sunt cam nerabdatoare.
-A fost la mine,domnule.
Imi inchid ochii cateva secunde si inghit in sec,apoi il privesc pe tata in ochi.
-Kylie,este ora 3 dimineata,ce dracu cautai la el?ma intreaba tata cu o scarba in voce cand se uita la Justin.Asta deja era patetic,aveam 18 ani nu 12.Ma descalt si imi arunc adidasii pe jos,apoi intru in sufragerie Justin urmandu-ma.
-Buna mami,buna Andre!zic eu incepand sa râd cand o vad pe ea facand acelasi lucru.
-Ce-i asa amuzant domnisoara?ma intreaba tata foarte serios.
-Ce e asa amuzant?!Iti zic eu ce e amuzant,e foarte amuzant ca am 18 ani si sunt obligata de la ora 22:00 sa fiu mereu acasa,mai e amuzant ca nu am voie sa am un iubit,si mai e extrem de amuzant ca inca imi interziceti ce seriale sau filme sa urmaresc!Da,m-am dus la Justin,pentru ca anume cineva nu ne lasa sa ne vedem in timpul zilei!spun eu incercand sa par impunatoare apoi Andreea si Justin izbucnesc in râs,apoi ma alatur si eu lor.
Mama imi arunca o privire strapunzatoare.
-Vei ajunge o curva,spune ea uitandu-se in ochii mei.
-O curva?!Pentru ce?!tip eu la ea deja simtindu-ma jignita.
-La cine tip tu Kylie Cart?!Ai uitat ca ai si parinti?!urla mama la mine.
Tata isi duce mana la inima si se aseaza pe canapea privindu-ne.
-Nu,poate parintii au uitat ca fiica lor e majora.Nu mai sunt un copil,nu puteti sa intelegeti asta?!
Tata se ridica,gata sa ma loveasca insa mama il opreste.
-Nu,fa-o,m-am culcat cu el,m-am culcat cu iubitul meu,hai tata,fa ce voiai sa faci,ii zic eu cu lacrimi in ochi.
Nu apuc sa clipesc caci tata cade pe jos.Nu intelegeam ce se intampla,dar lacrimile imi curg peste obraji siroaie si nu pot sa le opresc,mama apuca telefonul si suna la urgente in timp ce Justin si Andreea il ridica de jos pt a-l pune in masina.Eu doar stau acolo in mijlocul camerei si plang,apoi mama vine si ma impinge pentru a ma scoate din camera.

-Dumnevoastra sunteti familia Cart?spune doctorul afundat in acea foaie din fața lui.
-Da!spunem eu si mama la unison.
-Bun deci,Dan Cart..mhm,stati putin!Ah gata aici este!A suferit un atac de cord,e cam slab de inima,a mai avut probleme de genul?
-......le are de ani de zile.
Eu ma uit confuza spre mama.Tata nu a avut nimic pana in ziua de azi,de ce ar mintii.In minte imi vin toate acele imagini cu tata inghitind pumnul de pastile,tata ce incepea sa se sufoce cand se certa cu noi.Avea atatea probleme si le tinea pentru el,doar ca noi sa nu ne facem griji,ca noi sa fim bine,ce i-am facut?!
-Va sta ceva timp in spital,aproximativ o saptamana,Kylie Cart tu esti?spune doctorul uitandu-se spre mine.
-Da....
-Ne-ar trebui niste monstre de sange din partea ta,mai ales ca ai anulat programarea de ieri.
Dau aformativ din cap si ii fac semn lui Justin ca plec.
Ugh urasc acele,mai ales pe cele care intra in vena mea.Strang tare din dinti pentru a impiedica lacrimile sa se prelinga peste fața mea la impactul acului cu pielea mea.Incep sa numar cu groaza sticlutele pline cu sange,6 la numar.
-Sa stiti ca nu am vrei boala rara sau ceva,puteati sa va multumiti cu 2,spun eu presand pansamentul peste rana mea.Ies din sala,iar asistenta ne anunta ca tata s-a trezit.
-Este deschis vizitelor acum,dar veti merge cate unul pe rând.
Eram gata sa intru prima cand asistenta ma opreste.
-A zis ca nu vrea sa te vada domnisoara Kylie,nu?!
Minunat tata,acum ne purtam ca niste copii de gradinita,ok.Imi iau geanta si pe Justin de mana si ies afara din cladire.
-Ky,daca ne vede cineva.....
-Nu-mi pasa sa ne vada,m-am saturat de minciuni.
Insa el isi trage mana din a mea,ma opresc cateva secunde si ma uit la el.
-Stiti ce,duceti-va dracu toti!tip eu la el cu lacrimi in ochi.Chem taxiul nervoasa,care ca deobicei ma astepta,si trantesc usa zgomotos in urma mea.Nu-i spun nimic insa el se pare ca stie deja destinatia.
-Unde mergem?il intreb eu confuza.
-E o cursa speciala,frumoaso,imi raspunde el blocand usile.
Ma uit speriata in jurul meu si imi scot pistolul din geanta cand dintr-o data opreste.
-Stai papuso,mai trebuie sa luam pe cineva!
In masina mai urca un om imbracat in negru,inalt,bine facut,par negru,cu ochelari de soare,astfel incar nu-mi pot da seama cine e.Se uita la mine examinandu-ma din cap pana-n picioare.
-O sa ne distram de minune!spune barbatul in timp ce scoate o esoarfa si imi leaga mainile si gura,apoi scoate o pastila neagra si mi-o baga in gura oblingandu-ma sa o inghit.Totul devine blurat,in ceața,apoi negru.

Ma trezesc intr-o camera mare,intunecata,un fel de garaj.Nu mai eram legata insa usa din aceasta incapere era blocata.Nu avea niciun geam,decat o crapatura de vreo 40 cm cu gratii.Incep sa-mi caut geanta cu disperare insa nu era nicaieri,nici macar mobilul pe care il aveam in buzunarul de la spate nu mai era.Incep sa imping in usa din incapere incercand sa o deschid,cand deodata fac cunostiinta cu podeua.Se pare ca aveam si un "paznic".Era inalt,foarte inalt,un baiat de culoare,destul de dragut,parul lui fiind creț si rebel.
-Deci te-ai trezit,spune el ridicandu-ma,nu te-a invatat nimeni ca nu e frumoas sa faci galagie.
Ma tranteste de perete apoi ma saruta.
-Da-te dracu de pe ea Ilay!Daca o mai atingi odata,te distrug,spune acelasi barbat ce m-a legat cand eram in masina.
Il imbranceste pe Ilay de pe mine,apoi imi mangaie fața,dandu-mi cateva fire de par de dupa ureche.
-Nu e de mirare ca lui Bieber ii place,spune acesta uitandu-se in ochi mei.
Era chiar dragut,ochii lui erau o combinatie de caprui cu verde,si se imbraca chiar bine pentru un tip ce leaga fete.
-Dominic,imi spune departandu-se si intinzandu-mi mana.

In Love With Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum