Katies pov
Ja, de dagen vlogen voorbij. Ik zag Liam elke dag dus Sophie zag Niall ook. We gingen bijna elke avond uit. Er werd veel gedanst, plezier gemaakt, en het was natuurlijk supergezellig. Ook zaten we vaak in hun appartement. Gewoon wat drinken of spelletjes spelen. Oh ja, ook ben ik een paar keer op een date geweest met Li. Ik begin te glimlachen als ik eraan denk.
"Waar kijk je naar?" "Niks." antwoord ik. Liam begint te lachen en herhaalt z'n vraag. "Naar jou." zeg ik fluisterend. Hij kijkt naar beneden en glimlacht. Hij is zo cute! "Why?" vraagt hij. "Gewoon je bent superschattig." Hij wou iets zeggen maar ik onderbrak hem. "Ja, het is een feit. En ga niet eromheen praten! En oh ja, niet over mij beginnen alsjeblieft." zeg ik glimlachend. "Nou dat doe ik dus lekker wel." zegt hij en steekt z'n tong uit. "Je bent supermooi, knap, lief, schat.." en ik onderbreek hem met een kus. We zoenen best lang totdat ik stop. Ik pak zijn hand en kijk naar het mooie uitzicht. Ja, inderdaad. We zaten op een heuvel tussen de bloemetjes. Romantisch he! Echt zo'n voorspelbare date. Maarja, het was Liams idee. Liam zuchtte en keek mijn richting op. Ik negeerde het voelde dat hij dichterbij kwam met zijn gezicht. Hij fluisterde in mijn oor dat hij van me houdt en dat hij me nooit meer zou laten gaan. Ik keek hem lief aan en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik sloot mijn ogen en dacht: 'Ik wil hem nooit meer laten gaan.'
Ik sta op van mijn bed en loop naar de kast toe. Ik probeer te kijken wat ik vanavond aan zou moeten doen. Ja, we gingen weer stappen maar deze keer was het voor het laatst. Overmorgen gaan we vroeg weer terug. Terug naar huis. Terug naar Nederland. Weg van Frankrijk. Weg van Liam. Man, daar zie ik tegenop. Ik pak een blauwe jurk uit de kast en begon te glimlachen. Weer moet ik aan een leuk momentje denken. Toen in het fotohokje. Ik schud mijn hoofd van links naar rechts want ik had geen tijd om aan alle momentjes te denken. Ik moet mijn nagels nog laten doen voor vanavond! Maar eerst wel even een outfit zoeken. Ik zag nog een leuk wit kanten rokje. Ik zocht een top en vond een roze kanten topje! Yeah, dat past wel bij elkaar, right? By the way, Sophie zit op der bed. Maar ze zegt niks, nouja, niet tegen mij. Ze is aan het smsen met Niall. Ik zeg dat ik mijn nagels ga laten doen. Geen reactie. Ik pak mijn tas en loop naar de lift. Ik druk op het knopje en in de tussentijd doe ik mijn oortjes in. Één ongelezen bericht verschijnt. - 'Thinking about you.. xx' - Het was Liam. Met een glimlach stap ik in de lift.
Ik kijk nog even snel in de spiegel. Perfect. Ik heb dus een roze kanten topje aan, een wit kanten rokje, roze oorbellen, witte parelketting en in mijn losse haar heb ik een band met roze bloemen in. Ik doe mijn gympies aan want ik heb geen zin in hakken dusja.. Tadaa! Ik ben klaar. Ik kijk naar Sophie. Ze staat voor de spiegel en ze ziet er super uit! "Ze staan er al." zegt ze als ze der oorbellen indoet. "Oh, kan ik alvast gaan?" vraag ik. Ik sta op en loop naar de deur. "Nee, wacht ff op.." Ik onderbreek haar door de deur dicht te doen en ik ren naar de lift. Ik kan NIET wachten totdat ik Liam weer zou zien. De lift was te langzaam dus ik ren naar de trap toe en storm naar beneden. Hijgend sta ik in de lobby en kijk naar buiten. Daar staat ie dan. Hij leunt tegen de auto aan en is bezig met zijn mobiel. Ik ren naar hem toe en knuffel hem. "Hey, gaat het?" vraagt hij dan. "Het gaat geweldig. Vooral nu ik jou zie." antwoord ik met een glimlach. Onze gezichten komen dichterbij elkaar en ik zoen hem dan. De jongens beginnen allemaal te klappen en juichen. Hahaha dat is voorspelbaar. Hij stopt en glimlacht. Hij bloost zelfs! "Ehm, whoo, okedan!" stottert hij. "Haha, sorry ik miste je gewoon te erg." zeg ik lief. "Je hebt me gister nog gezien!" zegt hij glimlachend. "Hihi, ja klopt." antwoord ik met een huge smile. Niall stapt de auto en vraagt waar Sophie is. "Oh, ja die komt eraan." zeg ik. Even later komt Sophie. Ze geeft Niall een schattig kusje en we stappen met z'n allen in de auto.
JE LEEST
Summer Love. (Liam Payne, Niall Horan, O2L Fanfiction)
FanfictionNa vier weken met elkaar doorgebracht te hebben, moesten ze afscheid nemen. "You'll always be my summer love." Met tranen in zijn ogen gaf hij Sophie een knuffel. Het afscheid viel Liam en Katie ook zwaar. Zouden ze elkaar nog tegen komen? En redden...