Adam

10.3K 28 3
                                    

"Mor, jeg gider ikke at vaske op i dag, jeg smutter seriøst snart!" Råber jeg til min mor, og stirrer stift ned i de urene tallerkner. "Men, jeg skal til møde i aften Sofie, og din far har nattevagt, men er hjemme klokken 00:00 igen," Svarer min mor med en hårdtone. Yes så er jeg alene hjemme, jeg smiler til mig selv. Jeg kigger hen mod uret, klokken er 19:30. 


-1 timer efter.-

Mine forældre er lige gået så nu har jeg huset for mig selv, jeg lægger mig ned i sengen. Pludselig ringer det på døren, jeg løber ned til døren, og åbner den. Gud der står Adam, jeg har været vild med Adam længe, han er ret høj, jeg er også kun 1,60. Men han har de flotteste kindben, og han er trænet, og han har de flotteste grønne øjne, han er 18 år og har mørkt hår. Jeg smiler til ham. "Hej Adam, hvad laver du her?" Spørg jeg, og kigger ind i hans øjne. "Jeg kom bare lige forbi for at spørge om du vil hænge lidt ud med mig," Svarer han, og tager min hånd. "Det vil jeg da rigtig gerne," Siger jeg og rødmer. "Skal vi gå op på dit værelse, og se en film?" Spørg han, og tager sine sko af. Jeg nikker, og går op på mit værelse. Han lukker døren ind til mit værelse, og sætter sig i min store hvide seng. "Hvilken film vil du se?" Spørg jeg, og kigger ned i skuffen med alle dvd'erne. "En komedie helst," Han lægger sig ned i sengen, imens sætter jeg filmen på, og lægger mig i min seng ved siden af ham. Pludselig er det en sex scene, jeg kigger hen mod Adam, og opdager hans bule i bukserne, han vender sig om mod mig. "Hvad kigger du på?" Siger han med et smørret smil på læben. "Ikke noget," Svarer jeg, og rødmer, jeg ligner nok en tomat lige nu. 

Han begynder at nusse mit inderlår, det føles rart, han rykker sig tættere på mig. Han strejfer min fisse, med hans finger, og begynder at nusse mit inderlår igen. Det her piner mig. Pludselig mødes vores læber, han begynder at snave mig. Hvor er det her rart. Han lyner mine bukser ned, og hiver dem af mig. Han kigger intens på mine blondetrusser. "Du er så smuk Sofie," Siger han. "Adam jeg ved ikke om jeg har lyst," Siger jeg, og kigger ned. "Det bestemmer du ikke Sofie, det ved du også godt." Jeg åbner min mund for at protesterer, men lukker den hurtigt igen. Han smiler, og hiver min bluse op over hovedet. Jeg er jomfru, men jeg har leget en del med mig selv, det er faktisk rigtig rart, men jeg er også kun 15. "Tag mine bukser af Sofie," Jeg nikker, og gør det som han siger. Han skubber mig ned i sengen, og tager mine trusser af. Han tager en finger stille ind, og ud. "Uha Sofie, du er da godt nok våd var?" Jeg nikker som svar. Han tænder mig ingen tvivl om det. Han begynder at slikke min fisse, imellem mine skamlæber, og runde cirkler rundt om min klitoris. Det er så rart at jeg ikke kan stoppe med at stønne, jeg spænder min bh op imens, og leger med mine bryster imens han gør det. Han stopper, og tager sit tøj af, jeg kigger på hans pik den er mindst 20 cm, jeg smiler, og går hen mod hans pik. Han nikker som tegn på jeg gerne må røre den. Jeg slikker hans pikhoved bildt, og derefter hele hans pik, jeg begynder at sutte hans pik. Små støn forlader hans mund. "Kom her Sofie," Jeg kravler hen til hans hovede, han begynder at rå snave mig. Jeg a'er hans flotte mave imens. "Er du jomfru?" Spørg han, og kigger på mine mellem store bryster. Jeg tøver lidt, og nikker. Han smiler stort, og tager på mine bryster, jeg smiler tilbage, og kysser ham på munden. Han skubber pludselig ned i sengen, og presser sin store pik ind i min stramme fisse. Omg, det gør ret ondt, men det bliver hurtig til nydelse. Jeg begynder at stønne. Han gør det hurtigere, og hurtigere. "Åhh, Åhh, Adam du er så dejlig," Stønner jeg. Pludselig tager han hans pik ud af mig, og sprøjte på min mave. Jeg tager min finger ned til spermet, og sutter derefter på min finger. Jeg mærker en finger nede ved min fisse. Og kommer i en voldsom orgasme. Adam, slikker det op, og smiler. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SexWhere stories live. Discover now