43-Ostara Uyanışı

145 6 0
                                    

Ostaraya 3 gün vardı. Dağın tepesinde olan manzarası iskandinavyayı hatırlatan yeşillikler içine gömülü üniversiteme gittim. Uyandığımda da üzerimde olan garip huzur devam ediyordu. İlhamla dolup taşmıştım. Ostaranın enerjisi çok yoğundu daha günü gelmemesine rağmen. Dersin ardından çevreyi dolaştım. Her yer cıvıl cıvıldı. Çiçekler toplamaya başladım. Ostara ritüelim için iksir hazırlayacaktım. Mosmor susümbülleri karahindibalar papatyalar her renkte çiçekler. Tek tek topladım hepsini. "Teselli ve temenni ile ruhunu kaybetme!" Diyerek. Evime geldim. Biraz meditasyon yaptıktan sonra iksiri hazırlamaya başladım. Tek tek temizledim hepsini. Güneş ışığında havanda ezdim. Ardından karışımın içine bazı taşlar atıp kapağını kapattım ve üstüne tılsım çizdim. Ay ışığında beklemesi için balkona bıraktım. Üzerine her aşamada mutlaka speller okudum. Niyetimi iksire yükledim. O gün bir aydınlanma yaşadım ve hislerimi kağıda döktüm. Benim için dönüm noktası gibiydi. Ostaranın bilgeliği ile bir kabulleniş.

Bugün havada bir gariplik var. Enerji yoğun saf ve temiz. Yalnızlığın iyi ve yenileyici geleceği bir gün. Hafif hüzün ve huzur dolu şefkatli. Ostara bugün doğmuş gibi. Bugün başladı Ostara. Su sümbülleri topladım karahindibalar ile. Dün akşam bazı rüyalar gördüm ve farkettimki ben eski ben değildim ne kendimdim nede Harima. İnkar etmişim şimdiye kadar. Aslında güçlerim gideli çok olmuş. Doğaya yakınım hala bir şeyler yapabilirim diyordum aslında bi o kadar uzak ve acizmişim. Yenilik bugün başladı yalnızlığımı huzur ve tazelenme ile taçlandıracağım. Kutsamalar yapıp yeni doğal taşlar alacağım sıcak duşun ardından onlarıda seveceğim. Çektiğim ilksel ayrılığın ızdırabını kaybettiklerimin acizliklerimin acısını doruklarına kadar yaşayıp gözyaşlarımı biriktireceğim. Eski gücüme olan kavuşma isteğim gerçekleşecek. Ama eski ben artık yok. Duygularımı tekrar açıyorum. Hissetmek için yaşamak için mutluluk için. Karanlığa gömülmeden elde edeceğim. Nefret kin öfke ve acı olmadan. Yükseleceğim özüme ruhuma döneceğim. Teselli ve temenni ile ruhunu kaybetme. Her şey güzel olacak...
18.03.2016 cuma 12.00

Keyfim yerindeydi mutlu ve huzurluydum. Bol bol meditasyon yaptım. Değişen enerjilere uyumlanmamanın zararını görmüştüm. O yüzden dikkat ediyordum. Ostara günü Zeyşevayı çagırdım. Beraber Denge Noktasına gittik. Hava yine mükemmeldi. Cipslerimiz kolalarımız ve artık aramızdaki bağı temsil eden klasik olmuş müziğimizi açtık. Nu-Man O To. Tam keyfimiz yerindeyken Zeyşeva ya telefon geldi. Ve ritüel planımız suya düştü. Koştur koştur Zeyşevayı yetiştirdik. Malesef geri gelemedi ve o akşam dolunayın ışığında ritüelimi tek başıma yaptım. Hazırladığım iksir ile taşlarımı malzemelerimi ve kendimi kutsadım. Eve gidincede odamı. Dolup taşan enerjiyi hissediyordum.

Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin