Sınıfa girdiğimde çagrı en arka sırada oturuyordu. Yanına gittim ve özür diledim.
'Saçmalama yağmur senin ne suçun var' diye beni rahatlatmaya çalıştı.
"Hadi kalk kantine inip bişeyler alalım daha zilin çalmasına 10 dakika var" diyerek onu sıradan kaldırmaya çalıştım.
Merdivenleri inerken Selinle karşılaştık ve bana o öldürücü bakışlarını attı.
"Bir sorunun mu var güzelim" diye üstüne yürüdüm. Tam oda bana doğru gelecekti ki çağrı. kolumdan tutarak itelemeye başladı.
'Ne yapıyorsun yağmur bugün ikinci bir olayı. daha kaldıramayacağım.' dedi alaycı tavrıyla.
"Haklısın dostum" diyerek gülümsedim. Bahçeye çıktıgımızda bütün gözler üstümüzdeydi. Bu milletin işi gücü biz olmuşuz.
Kantine girdigimizde Egeyi tek başına masada otururken gördüm. O sırada çağrıya döndüm ve yalvarır bakıslarımla 'lütfen masaya gel siz düşman değil dost olmalısınız' diyerek onu ikna etmeye çalıştım.
"Senin. için yağmur sadece senin için"
Masaya geldiğimizde Egenin yanına oturdum Çağrıyıda karsısına.
'Bak Ege çağrı. benim en iyi dostum o benim destekçim hatta sana bir şans vermemi bile söylüyor bana bazen o yüzden beni yanlış kişiden kıskanıyorsun. Hadi şimdi barış imzalıyorsunuz.' diyerek bu sefer ben emir vermiştim ona.
Ege gülümseyerek elini uzattı Çağrıya.Tabii karşılıksız kalmadı çünkü cağrı tanıdıgım en barışçı insandı.
Beraber çaylarımızı bitirdikten sonra bahçeye çıktık tam o sırada zil çaldı ve okula yöneldik. Bahçedeki herkes bize bakıyordu Egeyi kıskanan kızlardan bahsetmiyorum bile. Ahh!!
Sınıfa geldiğimizde Çağrı ve Ege tokalaştıktan sonra çağrı sınıfa girdi.
Ben Egeye teşekkür ederken Ege bana sarıldı. "Sadece beni istediğini biliyorum prenses çağrıyla SADECE dost olmanıza sevindim" dedi sadeceyi vurgulayarak.
Ona gülümserken 'şımarık' diye ekledim.
Karşı sınıfın kapısında duran seline zafer bakışları attıktan sonra iyi dersler diyerek sınıfa girdim.
İlginç bir gün daha.En azından artık Egenin beni sevdiğine emindim.Gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Aşk Koydum
Chick-LitYeni hayatına alışmaya çalışırken hayatının aşkıyla karşılaşan yağmurun hikayesi..