harry 09:20

206 24 3
                                    

follow the leader ✖ hikaye için şarkı ✖ yukarıdaki

Thank you for your permission @lighter

09:20

siren seslerini duya biliyordum, itfaiyeciler kapıyı yumrukladılar

" kimse hayattamı? "

" ben burdayım, ben burdayım "

" kapıyı açamıyoruz, efendim, bina yıkılıcak "

" sorun yok, sadece Bree ve Ethan'a söyle ben üzgünüm "

" üzgün? hayır 'seni seviyorum'? "

" zaten biliyorlar onları ne kadar çok sevdiğimi "

🔱

" woosh woosh "

" Ethan mezun olacağını hiç bir zaman görmeyeceğim "

" woosh woosh"

" Bree başka birini bulucak? "

" woosh woosh "

" Ethan başka birine baba diyecek? "

" woosh woosh "

" zihinsel gidiyorum, rüzgar konuşuyor "

🔱

merhaba, biz Harry, Ethan ve Bree ve sen bizim güzel ev telefonunu arıyorsun, ne yazık ki şu anda evde değiliz, yeniden deneyin!"

sevgili Bree, güçlü kal oldumu? Ethan kapatmak yok. Hayatını yaşa, Bree. ben hayatta kalıcam tamam, elbette hayatta kalıcam. Şu anda dünyanın üstünde duruyorum, Bree. gökyüzünü izliyorum, bu çok güzel, Bree. rüzgarın sesini duyuyormusun, Bree? mutllu musun, Bree? mutlu ol, tamam?

benim Ethan, benim sevgili Ethan, ben ne olup bittiğini anlamak için çok gençsin biliyorum, ancak bunu yaparken, kendimi kurtarmam için her şeyi yaptım bilmenizi isterim tamam? çok geç, bedenim vazgeçiyor. bu bina vazgeçerek, Ethan. ben çok geç olmadan atlamak zorundayım, tamam? hayatta kalıcam gerçi, küçüğüm, ben hayatta kalıcam. her zaman yaparım.

mutlu ol, Ethan, biriyle evlen, okuldan mezun ol, çocukların olsun, ve lütfen, beni unutma. Yapma, lütfen, bende seni unutmayacağım, tamam? seni seviyorum

ikinizide seviyorum, ben uçmak için gidiyorum. Ben uçmak için gidiyorum, Bree, Ethan, ben uçuyorum, ben uç- "

aradığınız numaraya ulaşılamıyor.

Yb geç geldiği için üzgünüm.Ve bölümü ağlaya ağlaya çevirdim( Oy ve yorumlarınızı unutmayın❤

9/11 >> styles | TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin