49. Sleeping in plane

785 76 26
                                    


A tak sme zaspali.

O dve hodiny neskôr; (o pol jednej v noci) :

,,Rose." zacítila som jemný dotyk na mojom pleci a následné ošuchnutie sa Niallovej brady o moje líce.

,,Ešte chvíľu." otočila som sa na bok, a dala som sa ďalej na kraj postele. Neodhadla som však diaľku na ktorej som ležala a namiesto posunutia sa o kúsok ďalej na posteli, som pod sebou zacítila tvrdú a studenú dlážku.

,,Preboha nestalo sa ti nič? Si v poriadku?" s mojím rozospatým pohľadom som zaostrila na Nialla ako vyštartoval ku mne len v boxerkách, hneď ako som spadla z postele.

,,Áno.." zívla som. ,,Len trošku zadok."

,,Bože dávaj si pozor láska." pomohol mi postaviť sa tak, že ma podoprel za pás a už som stála na nohách. Nie dlho, pretože som sa oprela o Nialla tvárou v tvár, dalo by sa povedať že sme sa objímali, až na jeden rozdiel a to ten, že som sa opierala so zatvorenými očami.

,,Nezatváraj tie oči." nabádal ma Niall so žartovným hlasom.

,,Veď dobre." vdychovala som Niallovu vôňu, a jeho jemnú pokožku na jeho záhybe krku, na ktorom som mala položenú svoju hlavu.

,,Rosie mali by sme sa pohnúť." nabádal ma, aby som sa začala obliekať, a veci takého typu.

,,Fajn, už idem." snažila som sa usmiať no nešlo to pretože ako vidíte, nie som ranné vtáča, a Niall to veľmi dobre vie a snaží sa ma prebrať za každú cenu.

,,Si milý že sa ma snažíš zobudiť, a dať ma do poriadku, ale už teraz ťa varujem, so mnou tak ľahko nepohneš. A mimochodom, som nesvyspatá kvôli tebe." ukázala som naňho prstom, aj keď neviem či to bol on alebo skriňa keďže som strašne rozospatá.

,,Ja viem, ukáž pomôžom ti sa obliecť." postavil sa predo mňa, a dával mi cez hlavu tričko keďže podprsenku som mala na sebe aj keď som šla spať. Potom mi dal aj svoju mikinu, aj keď nechápem ja mám svoju, no usúdila som že sa mu asi nechce hrabať v kufroch. Zobral všetky kufre, a nachystal ich pred dvere. Vyzeral tak sviežo, tak energicky... Presný opak mňa.

,,Ako vidím si vo svojom živle." zasmial sa na mne, keď som namiesto von z hotelovej izby vkročila do kúpeľne.

,,Nie, ja som si tu zabudla.. Náramok! snažila som sa vyzerať že viem čo robím, a že nie som až taká neschopná že sa neviem trafiť do správnych dverí.

,,Aha.. Tak si ho zober a šup šup na chodbu." lúskol a ukázal na dvere. Poslúchla som, a myslím že sa pomaličky, veľmi pomaly začínam preberať. Aspoň na recepcii nebudem vyzerať ako zombie.

Na recepcii sa s nami rozlúčili, popriali nám šťastný let, a že sa máme určite ešte niekedy zastaviť. Hodila som pohľad na Nialla, ktorý za sebou na kolieskách viezol štyri kufre. Tri moje, a ten menší jeden... Jeho. Nuž čo, my ženy si potrpíme aj na maličkosti. A ja obzvlášť. Pred hotelom čakali dve čierne autá, do ktorých sme si nastúpili spolu s rodinou.

Povzdychla som si, a oprela som si hlavu o Niallove pleco. Oprel si ju o mňa taktiež, a pohladil ma po vlasoch. Snažila som sa nezaspať, pretože aj tak budeme o chvíľu na letisku, a zase sa bude opakovať tá istá scénka ako pred chvíľou v hotelovej izbe. A to fakt nepotrebujem ani ja, a myslím že ani Niallovi by sa to znova nechcelo podstupovať. Aj tak sa mu čudujem kde sa v ňom berie toľko trpezlivosti ohľadom mňa a môjho vstávania. Ja viem že som hrozná, a najradšej by som sa prefackovala. Z mojich myšlienok ma vytrhlo otvorenie dverí na aute, a pred sebou som uvidela budovu letiska v Karibiku. Ovanul ma ešte stále tropický závan, ktorý je tu všade navôkol.

Zastali sme pred pultom, kde sa kontrolujú letenky, a batožina a to že či nie ste terorista.

,,Slečna, v batohu máte Coca-Colu a tá musí ísť von." jeden muž čo sedel za pultom sa snažil uchovať si dôstojný výraz.

,,Ja...-" nadýchla som sa, no Niall ma prerušil.

,,V poriadku, vyberieme ju." chytal môj kufor do rúk, a ja som plná hnevu odpochodovala za tým debilom. Myslím strážnika.. Nie Nialla aby sme si boli istí..

,,Teraz ma dobre počúvaj kamoško." ukázala som naňho. ,,Pekne mi necháš tu Coca-Colu, inak budem horšia ako zombie! Ver mi, že ak nedostanem aspoň trocha toho kofeínu, ty odtiaľto poletíš ako tamto lietadlo! Vstávala som o pol jednej! O POL JEDNEJ a teraz mi chceš zobrať moju jedinú nádej na prebratie... Teda ešte je tu Niall ale... Proste mi ju vráť! Nie som terorista mám rodinu jasné?" vytrhla som mu fľašu z rúk a odpochodovala som za Niallom. Vošli sme do lietadla a jediné čo z Nialla vyšlo bolo..

,,Wau, ty si iná dračica!" a vtisol mi pusu na čelo.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Aké nečakané odo mňa! 😄 že je to dnes.. A viete prečo? Lebo mi strašne zlaté baby napísali pár krásnych komentov, a to ma akosi...hmm našartovalo..😄
Ďakujem že ste! ❤❤❤ ďakujem aj hviezdičkárom :DD
Dúfam že sa páčilo
Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Donde viven las historias. Descúbrelo ahora