Dg

13 3 0
                                    

Aslında nereye gittiğiyle ilgli nerdeyse hiçbir fikrimiz yoktu ama son zamanlarda kendimizi fazlasıyla kaptırdığımız bir oyun vardı ve ne zaman bir problem olsa aramızda ikimizde onu oynar rahatla ve barışırdık ve hepimiz internet cafe ye gitmeye karar verdik ama burası büyük bir şehirdi kim bilir kaç tane internet kafe vardı neyse biz artık hepsine baktık ama hiçbirinde yoktu arkadaşlarımı aradım ve evine gidip son bir defa bakacağımı söyledi evine varıp kapıyı açtığımda burak karşımda sinirli bi şekilde bana baktı ve ardından gülümsedi ve birden içerden iyiki doğdun rüzgar diye sesler geldi bu gün benim doğum günümdu bütün herkez bana oyun oynamış meğersem sonra pastalar üflendi yemekler yenildi herkez dağıldı bi tek bizim gurup kaldı 2 hediye kutusu çıkartıp verdiler buna gerek olmadığını söyledim sonra aç diye ısrar ettiler ve ilk kutunun içinden bıçak koleksiyonum için harika bıçaklar olduğunu gördüm h hepsine tek tek teşekkür ettim ve ikinci hediyeyi açtığımda içinden amozon ormanları turuna 6 bilet vardı hepimiz amozonlara gidiyorduk bu hayatımda aldığım en güzel hediye diye düşünüyordum. Eve gitim ve içeride bir hediye kutusu vardı açtım ve içinden en sevdiğim bıçak bayonet dopler m9 vardı bir kart vardı kartta seni seviyorum yazıyordu ama isim yoktu.

İmkansıZ KovalamacaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin