3

140 6 1
                                    

3.časť

Z pohľadu Angeliny :

-Zdravím!!........pozdravil sa servírke, ktorá prišla s jedálnymi lístkami, a pritom sa nádherne usmial.....

-Dobrý deň! Čo si dáte?

-Čo si prosíš Angel??......Angel??...........to vážne?!........ešte nikdy ma nevolal takto!!

-Ja si dám cheese burger s hranolkami......povedala som servírke a usmiala som sa.

-A vy pane?

-Ďakujem ja si neprosím nič! To bude všetko......dopovedal a servírka odišla.

-Naozaj nebudeš nič jesť?......bola som trochu zarazená.....prečo ma pozval na obed, keď on nebude jesť?!... zdalo sa mi to trochu trápne, že ja tam budem jesť a on sa bude len pozerať.

-Nie! Ja nie som hladný!......... povedal a začal sa nekontrovateľne usmievať...

-Prečo sa tak usmievaš?! Mám na sebe niečo?....... začala som sa obzerať ako idiot...

-Nie nie!....Usmievam sa len preto, lebo sme prišli do reštaurácie a mohla si si objednať hocijaké jedlo a ty si objednáš cheese burger s hranolkami?

-Prečo? Problém?

-Nie! Ješ čo len chceš! Ja sa do toho nestarám! Len preto, aby si potom nebola hladná!

-Neboj sa! Mám ešte tie medvedíky.....povedala som a obidvaja sme sa s chuťou zasmiali....

Pomaly som dojedala a prišla k nám servírka....

-Zaplatíme!.......povedal Justin, dal jej peniaze a žmurkol na ňu......ona sa začervenala......

-Ideme?.... spýtala som sa trochu nahnevane..... bola som nahnevaná preto, lebo flirtoval s inou, pričom sme boli MY dvaja na obede!

-Jasné poďme!......povedal Justin.... trochu nechápal prečo som bola nahnevaná.

Vyšli sme z reštaurácie....Nasadli sme do auta a pozrela som sa na Justina:

-Justin ty si taký sukničkár!......pritom som hodila čertovský úsmev, ktorý mal naznačovať, že nie som nadšená.....

Odkašľal si......

-Kde sme to skončili?

-Čo?

-Našu malú hádku! Och áno! Tam, že čo je s tebou keď si so mnou!

-Vieš....Nie je to jednoduché....Neviem ti to vysvetliť...Je to taký pocit ako keby sme sa už poznali dlhé roky.... Stále keď mi niečo povieš, dostanem motýle v bruchu!.....

-To znamená že sa ti páčim!...... povedal a šibalsky sa usmial...

-Čo ?! Nie!

-Ale áno! Priťahujem ťa! Len si to nechceš priznať!..... na jeho tvári bol široký úsmev...

-Aj keby si sa mi páčil, nemohla by som s tebou byť, lebo máš priateľku!

-Akú priateľku?.....spýtal sa, ako keby nevedel o čom hovorím!

-Veď Lanu!!

-Lana?! Ona nie je moja priateľka!..

-Tak čo ?! Tvoja hračka?! Ktorú len využívaš?! A už ťa začína nudiť a preto si musíš zaobstarať druhú?! A preto sa pokúšaš u mňa!!..... otočil sa ku mne...... jeho ústa sa stiahli do tenkej čiarky a oči mu stmavli......

As Long As You Love MeKde žijí příběhy. Začni objevovat